انجام سومین مرحله تست کرونای بازیکنان سپیدرود رشت
انجام سومین مرحله تست کرونای بازیکنان سپیدرود رشت
سومین مرحله تست کرونای بازیکنان سپیدرود رشت انجام شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مرحله از تست با همکاری مرکز بهداشت رشت که از نمونه حلق و بینی صورت گرفته در دفتر باشگاه انجام و اعضای کادر فنی و بازیکنان مورد تست قرار گرفتند.

رادنی دیدار افزود: بازیکنان سپیدرود رشت پیش از این نیز در تاریخ های هفتم و ۱۹ خردادماه دو مرحله تست داده بودند که جواب هر دو مرحله تست پی سی آر اعضای باشگاه سپیدرود منفی بود.

وی ادامه داد: تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود در راستای مصوبه ستاد کرونا در ورزش‌های حرفه ‌ای و از شروط سازمان لیگ برای انجام تمرینات و برگزاری مسابقات ورزشی جهت حضور در رقابت های لیگ یک فوتبال است که این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر پزشکی تیم سپیدرود انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در کنار انجام تست، کادر پزشکی سپیدرود اقدام به گرفتن شرح حال و سنجش دمای بدن و اکسیژن خون اعضای باشگاه نیز کرد و این تست ها با حضور نماینده و افسر ویژه هیات پزشکی ورزشی استان انجام شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: با توجه به نظر پزشک تیم، روند خوبی را در کنترل بیماری کرونا در سپیدرود داشتیم و انجام تست پی سی آر را که فدراسیون از ما خواسته بود و حتی تست های اضافه تر را نیز انجام دادیم و ایمنوگلوبولین M و G را در خون بازیکنان به دلیل اینکه از سلامتی کامل آنها مطمئن شویم اندازه گیری کردیم که خوشبختانه تمامی بازیکنان ما در سلامت کامل هستند و پاسخ کلیه تست ها منفی اعلام شد.

دیدار ، به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی حین تمرین تیم سپیدرود نیز اشاره و تصریح کرد: فهرست نام کلیه بازیکنان را در اختیار داریم و قبل از اینکه بازیکنان وارد تمرین شوند، تب سنجی را انجام داده و نتایج آن را ثبت می کنیم و محیط تمرین را نیز هر روز قبل از شروع تمرینات گندزدایی و ضدعفونی می کنیم و شرایط‌ از این لحاظ نیز مطلوب است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور دارد باید روز پنجم تیرماه در دیدار معوقه برابر تیم فوتبال هوادار تهران (سرخپوشان پاکدشت) قرار گیرد و هفته بیست و هفتم این مسابقات نیز از روز سه شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.