بهره برداری از ۳ پروژه بزرگ مجتمع خدمات و رفاهی تا پایان سال ۱۴۰۳
بهره برداری از ۳ پروژه بزرگ مجتمع خدمات و رفاهی تا پایان سال ۱۴۰۳
معین نیوز_به همت سیاستهای دولت شهید رئیسی بهره برداری از ۳ پروژه بزرگ مجتمع خدمات و رفاهی تا پایان سال ۱۴۰۳ صورت می پذیرد.

به گزارش معین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با حضور نیک فهم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ، جلسه بررسی مجتمع های خدمات رفاهی در راههای مواصلاتی استان برگزار گردید.

نیک فهم در ابتدای جلسه با تاکید بر حضور پرشور و گسترده همه همکاران در صندوقهای پای رای جهت انتخاب رئیس جمهور اصلح افزود که یاد و خاطره همه شهدای به ویژه رئیس جمهور شهید و همراهان را باید گرامی بداریم و به روح و روان آنها درود می‌فرستیم و باید با تمام توان اهداف دولت خدمتگزار و مردمی شهید رئیسی را سرلوحه کار ما قرار دهیم.

نیک فهم افزود: در استان گیلان تعداد ۱۸ مجتمع خدمات رفاهی که شامل بخشهای پمپ بنزین ، نمازخانه ، واحد تجاری و سرویسهای بهداشتی است ، در حال فعالیت می باشد و ۱۳ پروژه نیز توسط بخش خصوصی در سطح استان در حال احداث است که با هدف‌گذاری این اداره کل ، بهره‌برداری از ۳ پروژه تا پایان سال انجام میشود.

نیک فهم در پایان اشاره کرد که در سال ۱۴۰۳ نیز ۳ پروژه مجتمع خدمات رفاهی نیز در مرحله آغاز عملیات اجرایی می باشد.

در این جلسه بحر کاظمی معاون توسعه مدیریت و منابع ، حدادی معاون حمل و نقل ، لطفی پور معاون راهداری و روسای ادارات حراست ، امور بازرگانی و سرمایه گذاری ، ایمنی راه و حریم، ماشین آلات و روابط‌ عمومی حضور داشتند