روسای ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات و مسعود پزشکیان در گیلان معرفی شدند
روسای ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات و مسعود پزشکیان در گیلان معرفی شدند
معین نیوز_طی گردهمایی عصر دوشنبه 21خردادماه که با حضور شماری از چهره های سیاسی اصلاح طلب استان گیلان برگزار شد علیرضا سحرخیز به عنوان رییس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات معرفی و عبدالرضا ابراهیمی هم به عنوان گزینه پیشنهادی ریاست ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان گیلان به ستاد مرکزی او در تهران پیشنهاد شد.

با شروع تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جلسه جبهه اصلاحات گیلان عصر دوشنبه با حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب و شخصیت های حقیقی برگزار شد که طی آن علیرضا سحرخیز به اتفاق آرا به عنوان رییس ستاد این جبهه که حامی مسعود پزشکیان است تعیین شد.

علیرضا سحرخیز وکیل پایه یک دادگستری از فعالان سیاسی اصلاح طلب گیلان به عنوان دبیر حزب ندا در استان گیلان فعالیت می کند.

همچنین در این جلسه عبدالرضا ابراهیمی رئیس حزب اتحاد ملت ایران -منطقه گیلان از طرف جبهه اصلاحات به عنوان گزینه پیشنهادی جهت ابلاغ حکم ریاست ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان گیلان به ستاد مرکزی او در تهران معرفی شد.

با توجه به اعلام جبهه اصلاحات ایران مبنی بر حمایت از مسعود پزشکیان به عنوان کاندیدای اختصاصی این جریان،ستاد این جبهه و همچنین ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در ساعات آینده فعالیت تبلیغاتی خود را در گیلان آغاز می کند.

گفتنی است هادی حق شناس نماینده اسبق بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی هم به عنوان رابط ستاد مرکزی مسعود پزشکیان با استان گیلان معرفی شده است.