شرایط جوی تور عکاسی کیاشهر را به تعویق انداخت
شرایط جوی تور عکاسی کیاشهر را به تعویق انداخت
معین نیوز_مدیر هنری برنامه تور عکاسی بندر تا بندر از به تعویق افتادن تور عکاسی کیاشهر به دلیل نا مساعد بودن شرایط جوی خبر داد.

نادر معصومی در گفت و گو با خبرنگار معین نیوز افزود : این تور قرار بود با همکاری شهرداری بندر کیاشهر در ۲۲اردیبهشت ماه در این شهر برگزار شود.

وی اطهار داشت: با توجه به بارانی بودن هوا در روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه و تاثیر شرایط جوی بر کیفیت برنامه این تور به زمان دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد موکول گردید.

معصومی ضمن پوزش از عکاسان مدعو و اساتید و مهمانان این برنامه یاد اورشد : تور عکاسی بندر تا بندر با توجه به پیش بینی های انجام شده در شهرهای بندری دیگر به همراه ورک شاپ های علمی نیز اجرا خواهد. شد.

ا توجه به شرایط جوی پیش رو و پیش بینی بارندگی در پایان هفته که مصادف گردیده با برگزاری نخستین تور عکاسی «بندر تا بندر»، از آنجایی که این وضعیت آب و هوایی و بارندگی به کیفیت و مطلوبیت برنامه ها و اجرای عملی عکاسی در کریدورهای مد نظر در بندر کیاشهر تاثیر منفی خواهد گذاشت لذا برنامه مذکور به زمانی دیگر موکول می‌شود و تاریخ دقیق آن با هماهنگی شهرداری بندر کیاشهر بزودی اعلام و اطلاع رسانی میگردد.