شکستن اجسام سخت توسط کاراته کاران گیلانی
شکستن اجسام سخت توسط کاراته کاران گیلانی
معین نیوز_کاراته کاران گیلانی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، طی مراسمی مبادرت به شکست اجسام سخت کردند.

رئیس هیات کاراته شهرستان رشت در حاشیه برگزاری این این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق تقویم ورزشی هیات کاراته استان گیلان ۱۵ بهمن ماه با محوریت هیات کاراته رشت و مراسم شکستن اجسام سخت توسط کاراته کاران همراه بود که طی آن این مراسم نیز در رشت انجام شد.

 سعید عزیزی افزود: در این مراسم که با گرامیداشت شهید حامد کوچک زاده شهید مدافع حرم استان گیلان برگزار شد، حدود ۳۰ کاراته کار از تیمهای کاراته فرید نوری زاده، رحمت شیری و مسعود بیجاری شهرستان رشت حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این مراسم که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر و فقط با حضور مسئولان ورزشی این استان برگزار شد،  کاراته کاران حاضر مبادرت به شکستن اجسام سخت و همچنین اجرای بوم کای کاتا شدند که طی آن  کاراته کاران با اجرای کاتا مبادرت به شسکتن اجسام می کنند.

رئیس هیات کاراته شهرستان رشت بیان کرد: طی این مراسم کاراته کاران، اجسام سختی همچون سنگ بتن، آجر، چوب، موزاییک و سایر اجسام سخت را شکستند که این نمایش با استقبال بسیار خوب مسئولان ورزش استان گیلان نیز همراه بود.

عزیزی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بیش از یکسال است که فعالیت های کاراته انجام نمی شد اما این برنامه پس از این مدت انجام شد که خوشبختانه کاراته کاران نیز استقبال خوبی به عمل آوردند و امید است هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا از بین برود تا فعالیت های ورزشی به خصوص رشته کاراته روال عادی خود را طی کند.

در مراسم شکستن اجسام سخت توسط کاراته کاران گیلانی که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در محل آکادمی کاراته گیلان در رشت برگزار شد،  مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، مسئولان سازمان بسیج ورزشکاران، مسئولان تربیت بدنی سپاه قدس گیلان و مسئولان هیات کاراته این استان حضور داشتند.