لیگ یک/جشن در رشت خراب شد!
لیگ یک/جشن در رشت خراب شد!
معین نیوز_شاگردان داوود سیدعباسی در لحظات پایانی اتفاقات عجیبی را مقابل نفت و گاز گچساران تجربه کردند.

به گزارش معین نیوز به نقل از ورزش سه، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و نفت و گاز گچساران از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که سعید رحیمی‌مقدم قضاوت این بازی را برعهده داشت.

سعید ابراهیم‌پور، سعید دلاور، آرمان لطف خدا، پژمان نجات، بلال میرزاعلی، رضا پورمهدی، محمد رستمی، سعید طالبی، محمدسجاد قلی‌بیگی، حسین ابراهیمی و سپهر سیمان‌پور شاگردان علی نظرمحمدی در دیدار مقابل نفت و گاز گچساران بودند.

وحید اصغرزاده، امین رضایی، رضا خانی، علی نبی‌زاده، امیرمحمد منصف، میلاد باقری، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، محمدحسین باباگلی، ساسان جعفری و رشید کارگری نیز با نظر پیروز قربانی در ترکیب نفت و گاز گچساران برابر داماش گیلان قرار گرفتند.

حضور بیش از ۱۰ هزار هوادار داماشی انگیزه و قدرتی دوچندان به پسران شهر باران داد و حسین ابراهیمی در نیمه نخست از روی نقطه پنالتی توانست پیروزی یک‌نیمه‌ای را برای داماش به ارمغان بیاورد.

نفت و گاز در نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد و امیرمحمد منصف بازی را به تساوی کشاند، اما یک اخراجی برای این تیم کارشان را سخت کرد که نزدیک بود گل دوم را هم دریافت کنند ولی میرجوان نتوانست شادی را به رشتی‌ها هدیه کند.

حملات دو تیم در ۹۰ دقیقه وقت‌های قانونی گل دیگری دربر نداشت ولی مهم‌ترین اتفاق بازی در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم رقم خورد.

اخراج ساسان جعفری‌کیا و یک پنالتی به سود داماش می‌توانست پس از مدت‌ها این تیم را از جمع سه تیم در معرض سقوط رهایی بخشد که ضربه عماد میرجوان به بیرون زده شد تا تساوی یک بر یک پایان کار دو تیم باشد.

داماش گیلان با این فرصت‌سوزی بزرگ و تساوی یک بر یک در این دیدار خانگی ۲۸ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دریا بابل در رتبه شانزدهم جدول لیگ دسته اول ماند و نفت و گاز هم با ۴۰ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.