نسل سوخته در باورها !
نسل سوخته در باورها !
معین نیوز_ویدئوی پخش شده از رضا رویگری هنرمند کشورمان از آسایشگاه کهریزک تاثر بسیاری را برانگیخت بویژه بر ای آنانیکه در باورهای خود از این هنرمند نمادی از انقلاب ۵۷ و انقلابی گری دارند...

ویدئوی پخش شده از رضا رویگری هنرمند کشورمان از آسایشگاه کهریزک تاثر بسیاری را برانگیخت بویژه بر ای آنانیکه در باورهای خود از این هنرمند نمادی از انقلاب ۵۷ و انقلابی گری دارند.

او نیز هنرمندی با همه باورهایش بود که در اوج روزهای انقلاب در کنار مردم ایستاد و به آرمان های انقلابی اقتدا کرد تا روزهای بهتری بر این سرزمین کهن جاری شود.
او برای نسل انقلاب اسلامی ۵۷ چهره شناخته شده ای است بویژه با آن سرود الله االله که خودجوش و انقلابی یاد اور خاطرات پر شور آن روزها بود و سرمایه های اجتماعی که بی هیچ ادعایی در کنار هم ایستادند تا به ارمان هایشان برسند.

از این هنرمند که این روزهای سخت را بواسطه بیماری اش اینگونه سپری می کند نقش افرینی های بسیاری را در سینما شاهد بودیم که ارزش حرفه و هنرش فراموش شدنی نیست.

آنچه امروز واکنش ها را نسبت به انتشار این ویدئو و ویدئوهای دیگری که در شرایط سخت زندگی از چهره ها و شخصیت های مشهور و محبوب جامعه به همراه دارد نادیده انگاشته شدن سرمایه های ملی است که هرکدام در کوی و برزن و گوشه ای به فراموشی سپرده شده اند.

رویگری ها جدای از اینکه سرمایه های فرهنگی جامعه هستند انان نیز پیوندی ناگسستنی با باورهای انقلابی و تاریخ انقلاب اسلامی دارند که هرگونه کوتاهی در مقابل این چهره ها چهره ای دیگر از آن اتفاق و آرمان هایش برای آیندگان به نمایش خواهد گذاشت .

این روزها جامعه از یک سو به دلیل نابسامانی ها در سیستم های تصمیم سازی و تصمیم گیری و برنامه ریزی با چالش های سخت اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و از دیگر سو ضعف مدیریت در ساختارهای اجتماعی و فرهنگی و عدم شناخت از نیازها و واقعیت های اجتماعی موجب سرخوردگی ها و فراموشی سرمایه های کشور شده است و همه چیز به شعار و رفتارهای نمایشی ختم می شود.

اکنون جامعه با نسلی سوخته در باورهایش روبرو است که تا دیرتر نشده این باورها را به اعتقادشان برگردانید!