چه اتفاقی افتاده است؟
چه اتفاقی افتاده است؟
معین نیوز_یونس رنجکش/یک مقام بلند پایه استانی در جشنواره روابط عمومی های برتری که در دارلحکمه خود برگزار کرد به انتقاد از عدم اطلاع رسانی از عملکرد و اقدامات دولتی که مردمی اش می خواند پرداخته است و خواستار جهاد تبیین برای آن شد...

یک مقام بلند پایه استانی در جشنواره روابط عمومی های برتری که در دارلحکمه خود برگزار کرد به انتقاد از عدم اطلاع رسانی از عملکرد و اقدامات دولتی که مردمی اش می خواند پرداخته است و خواستار جهاد تبیین برای آن شد.

اگرچه او هم در دنباله بزرگ نمایی از هیچ ها به تبعیت از بالا دستی های خود، معلوم نیست از کدام نرخ توسعه ، پیشرفت و عملکرد می گوید این داستان جای حساب و کتاب دیگری دارد اما فقط کافی است ایشان به این سو و آن سوی استان تحت حاکمیت خویش چشم بچرخاند و چالش ها مشکلات و نابسامانی های مدیریتی و ساختاری با دست های پیدا و پنهان در مصائب مر دم را بنگرد و آنگاه اگر عملکردی بود در بوق و کرنا فوت کند!

وضعیت رکود اقتصادی، رشد تورم و بیکاری ، افزایش ناهنجاری ها، سر درگمی مدیران و عدم تجربه کافی کار گزاران دولت و نبود سواد اداری لازم در پیشبرد اهداف، دست و پاگیری قوانین مختلف ، مداخلات سیاسی و منفعت جویان و دهها نمونه دیگر از چالش هایی است که در دولت جدید سفره آن پیش پای مردم پهن تر شده است و در این دوساله حکمرانی او و همفکرانش هم با تمام ادعا و وعده ها، اقدام امیدوار کننده ای در نظر نیامده است و حال از چه باید گفت و بر چه آقای استاندار، باید بالید!

آنچه اکنون در این شرایط ناگواری روح و روان ملت باید اندیشیده شود آگاه سازی از چالش ها و مشکلات و بیان واقعیت ها است نه پرده پوشی که راه به اشتباه خواهد کشاند.

آقای استاندار از بلندگوها به جای بوق کردن اقدامات نادیده و خارج کردن ریل مدیریت از واقعیت ها چشم و گوش های مردم را با اصلاح امور و بیان حقیقت بگشایید!