گلایه تند رهبری از بی توجهی‌ها در آستانه المپیک؛ وقتی شمشیرها نمی برند
گلایه تند رهبری از بی توجهی‌ها در آستانه المپیک؛ وقتی شمشیرها نمی برند
معین نیوز_در حالیکه کمتر از پنجاه روز به المپیک 2024 پاریس زمان مانده، محمد رهبری شمشیرباز اسلحه سابر تیم ملی، از بی توجهی مسولان سیاسی و ورزشی استان گیلان بسیار گله مند است.

به گزارش معین نیوز به نقل از صاحب مقصودی، بلاشک بزرگترین اوردگاه ورزش جهان، میدان المپیک است که نه تنها کسب مدال، بلکه حتی حضور در آن هم آرزو و آمال بسیاری از ورزشکاران و کشورهاست، در این شرایط، ورزشکاری مثل محمد رهبری توانسته دو دوره متوالی در این اوردگاه بزرگ حضور یابد و این دوره حتی از دو شانس تیمی و انفرادی برای کسب مدال برخوردار باشد، مدالی که بیش از شصت سال است کسی برای گیلان به ارمغان نیاورده، اکنون حرف دل رهبری نیز همین است، ایا وقت ان نرسیده با حمایت از ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته اند، شانس کسب مدال در المپیک را برای گیلان افزایش دهیم؟

وی در گفتگو با خبرنگار خط اول ورزشی با اظهار گله از مسئولان استان، می گوید: باور کنید چهار ماه است سهمیه المپیک را گرفته ام اما دریغ از یک تماس یا برپایی برنامه تجلیل؛ فقط من هم نیستم، علی میرزایی که سهمیه قایقرانی گرفته هم از این وضعیت گله مند است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی ورزش در استان گفت: نمی دانم خروجی این شورا چیست؟ چه کسانی در شورای عالی ورزش استان حضور می یابند؟ چگونه حضور می یابند؟ یک قهرمان در ان نیست حرف قهرمانها را بزند؟ چرا خروجی ان را نمی بینیم ؟ المپیک بزرگترین اوردگاه ورزش جهان است، یعنی یک برنامه ریزی برای المپیک در این شورا نبوده است؟ فقط می نشینند چای و شیرینی می خورند و از همدیگر تعریف و تشکر می کنند؟

این شمشیرباز ملی پوش ادامه می دهد: جالب اینجاست گیلان در دوره قبل پنج سهمیه المپیک داشت و این دوره تا امروز دو سهمیه، باز می بینم برخی در استان صحبت از موفقیت در ورزش می کنند مدام می گویند اوضاع بهتر شده است.

وی با خطاب قرار دادن استاندار گیلان می گوید: از اداره ورزش که کلا ناامید شدیم، نه تماسی، نه دعوتی، انگار وجود خارجی نداریم، اما اقای استاندار به عنوان عالی ترین مقام سیاسی اجرایی استان چه کرد؟ او هم نمی خواهد برای ورزش کاری کند، چرا از خودش نمی پرسد چگونه است که شصت سال نتوانستیم مدال المپیک بگیریم؟ از من ورزشکار المپیکی بپرسند می گویم همین بی مهری ها دلسردی می اورد و انگیزه ورزشکار را می گیرد و از توانش می کاهد، درحالیکه می توانند با اندک توجهی توانمان را مضاعف کنند و شانس کسب مدال بعد از شصست سال را افزایش دهند ولی دقیقا برعکس عمل می کنند.

این ورزشکار گیلانی در پایان خاطرنشان کرد: از استاندار سئوال دارم اگر ورزش در اولویت استان نیست بگوید ما هم سطح انتظاراتمان را کاهش دهیم و برویم سراغ زندگی خودمان؛ تکلیف ورزش را روشن کنند من به عنوان یک گیلانی تمام دینم را به ورزش استان ادا کردم، انتظار دارم در مقابل حرکتی از سوی انها نیز انجام بگیرد. پنجاه روز مانده به المپیک هیچ هیچ هیچ، بعید می دانم حتی کسی در اداره ورزش تاریخ المپیک را بداند.