یاران روسی امام زمان!
یاران روسی امام زمان!
معین نیوز_در شبکه های اجتماعی نقل قولی از چهره ای شناخته شده و پدر موسوم به طب اسلامی تراوش کرده است که تعجب ها را بر انگیخت...

در شبکه های اجتماعی نقل قولی از چهره ای شناخته شده و پدر موسوم به طب اسلامی تراوش کرده است که تعجب ها را بر انگیخت.

آن نقل درست یا غلط و گفته یا طور دیگر تفسیر شده است در این روزگاران پرتنش جدال شرق و غرب جای بسی درنگ دارد .

از قول آن روحانی معروف که برای درمان کرونا هم از ایشان تجویز روغن بنفشه در آن ایام نقل شده بود آورده اند که یاران امام زماناز روسیه خواهند بود.

از اینکه این حرف چه تاثیری بر افکار عمومی دارد و چه نتایجی خواهد داشت فقط همین بس که منتظران حضرت موعود و عاشقان ایشان را که شیعیان دلبسته هستند و این روزها هم عشق خود را با سرود سلام فرمانده عالم گیر کرده اند در ذهنشان چرایی هایی ایجاد که پاسخی بس عمیق و اقناع کننده می طلبد .

این شیعیان که با شیفتگی در جغرافیای خویش از لابه لای آموزه های امثال این روحانی هر روز در آرزوی قرار گرفتن در رکاب آن موعود لحظه شماری می کنند و با وعده های این در رکاب بودن شب و روز نمی شناسند با شنیدن این سخنان که آن سیصد و سیزده از جغرافیای بی دینان و خدا فراموشان دیروز خواهند بود، فهم آن کمی دشوار می شود.

در چنین شرایط که سرنوشت کشور و ملت به همراهی با قطب شرقی قدرت سیاسی عالم ،گره خورده است و همه چیز در سبد ابن رابطه تفسیر می شود، لا اقل با پرهیز از برخی گفتار و حرف های اینچنین که جز خالی کردن دل معتقدین و کمرنگی حال و هوای اعتقادی انان ثمری ندارد، بگذارید مردم با همان حال و هوا و باور خویش این روزهای دشوار را سپری کنند و همین مقدار اعتقاد هم دستمایه سیاست بازی نشود که نا امیدی خیلی خطرناک است!