آغاز توزیع سه هزار بسته لوازم بهداشتی در مدارس روستایی گیلان
آغاز توزیع سه هزار بسته لوازم بهداشتی در مدارس روستایی گیلان
معین نیوز_مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: طرح "پویش احسان سلامت" با اهدا سه هزار بسته لوازم بهداشتی به مدارس روستایی سراسر استان به اجرا درآمد.

محمد لطیفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب توزیع بسته های بهداشتی در بین دانش آموزان روستاهای گیلان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از ابتدای شیوع ویروس کرونا وارد عرصه خدمات رسانی و فعالیت های جهادی شد، اظهار داشت: توزیع ۳۱۳ بسته تحصیلی و بهداشتی،  چهار هزار و ۲۰۰ عدد ماسک، ضدعفونی معابر و توزیع غذای گرم از جمله این اقدامات این تشکل است.

وی با اشاره به اینکه چهارمین مرحله کمک های مومنانه توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: این طرح “پویش احسان سلامت” با اهدا سه هزار بسته لوازم بهداشتی به مدارس روستایی سراسر استان اجرا می شود.

وی عنوان کرد : اجرای طرح احسان سلامت در دو مرحله انجام می شود و اولویت توزیع این بسته ها در بین دانش آموزان نیازمند روستایی است که شامل ماسک و مواد ضدعفونی می شود.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در ۳۴۷ مدرسه فعال است.