اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۸ در شاهین شهر
اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۸ در شاهین شهر
معین نیوز_فرمانده انتظامي شهرستان"شاهين شهر و ميمه "از جمع آوري و دستگيري 78 معتاد متجاهر، خرده فروش و سارق در اجراي مرحله هشتم طرح عملياتي ذوالفقار و پاک سازي نقاط آلوده اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ”بهزاد ثابت راسخ “در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مرحله هشتم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک ها، دستگیری خرده فروشان محلات، جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری سارقان خرد و خیابانی به مدت ۴۸ ساعت در تعدادی از محلات و پارکهای سطح شاهین شهر اجرا شد.

وی افزود: شناسایی و دستگیری ۱۷سارق در ارتباط با سرقت های اموال معابرعمومی ، اماکن خصوصی ، سیم برق و منازل نیمه ساز، دستگیری ۸ خرده فروش مواد از سطح پارک ها و کشف یک کیلو انواع مواد افیونی، و جمع آوری ۵۳ معتاد متجاهر و انتقال آن ها به مراکز ترک اعتیاد از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرائم و ارتقاء امنیت گفت: شهروندان محترم می توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند