از دور خوردن تا دور زدن مسوولان !
از دور خوردن تا دور زدن مسوولان !
معین نیوز_یونس رنجکش/چالش های تعطیلی و محدود کردن فضای مجازی که این روزها با اعتراضات و اغتشاشات خیابانی بهانه کافی برای تعیین تکلیف آن مطابق انچه وزیر ارتباطات به آن اشاره داشت را فراهم کرده است دو گانگی دیگری نیز درنظام حکمرانی کشور رونمایی کرد...

چالش های تعطیلی و محدود کردن فضای مجازی که این روزها با اعتراضات و اغتشاشات خیابانی بهانه کافی برای تعیین تکلیف آن مطابق انچه وزیر ارتباطات به آن اشاره داشت را فراهم کرده است دو گانگی دیگری نیز درنظام حکمرانی کشور رونمایی کرد.

در این فضای مسدودی برخی سایت ها از واتساپ تا اینستاگرام گرفته و حتی سرچ در گوگل هم که برای نظریه پردازان فیلترینگ و طرح صیانت کافی نیست برخی از مدیران و حکمرانان دولت آن هم از جنس اصولگرای سیزدهم و مجلسیان با دور زدن سیاست و محدودیت فیلترینگ حرف دیگری می زنند!

نگاه به پیج های فعال این حاکمان از مجلس تا دولت و سایر بخش ها نشان از تداوم فعالیت ها در این آشفتگی و محدودیت ها و بهره مندی از فیلتر شکن های گاهی خودمانی ساخته مانند انچه محصول برخی فرزندان دولتی است ، دارد که به نوعی دور زدن قانونی است که در دولت و مجلس خودشان تصویب و تایید می کنند.

نگاه به اطراف و حال و روز این روزگاران که می کنی در چشمت مدیرانی رویت می شوند که چون از دور خوردن توسط مردم به دلیل ناکارآمدی های فهمی و اجرایی سرگیجه گرفته اند راهی جز دور زدن فیلترینگ ندیدند!

راستی مگر قانون برای همه نیست؟