این نامزد بازان!
این نامزد بازان!
معین نیوز_یونس رنجکش/انتخابات این دوره از ریاست جمهوری هم تمام و هرانچه تقدیر و انتخاب مردم بود نمایان شد، اما در این میانه برخی رفتار و گفتارها بدجوری ملت را دل آرزده کرد بویژه وقتی دیدند بعضی با توپ پر و تانک به میدان آمدند و هرچه خواستند و داشتند شلیک کردند اما موقع جواب شنیدن پا به فرار به بهانه های من دراوردی گذاشتند!...

انتخابات این دوره از ریاست جمهوری هم تمام و هرانچه تقدیر و انتخاب مردم بود نمایان شد، اما در این میانه برخی رفتار و گفتارها بدجوری ملت را دل آرزده کرد بویژه وقتی دیدند بعضی با توپ پر و تانک به میدان آمدند و هرچه خواستند و داشتند شلیک کردند اما موقع جواب شنیدن پا به فرار به بهانه های من دراوردی گذاشتند!

این برخی ها که با گذاشتن میلیاردها تومان هزینه از جیب ملت بر روی دست کشور فقط با توهین و افترا و برنامه های سطحی بی پشتوانه وقت مردم را گرفته اند جز توهین به شعور ملت راهی پیش نبردند که برای ان هم جواب گرفتند.

این افراد نامزد با ز که فضای انتخابات ریاست جمهوری را میدانی برای تاخت و تازهای خود دیدند در حافظه تاریخی ملت از یاد نخواهند رفت و مردم درسی که گرفتند از سپردن میدان به ابن جماعت با حضور اگانه خویش به وقت مناسب گل طلایی کاشتند تا کشور از دست نا اهلان خارج شود. ملت نشان داد که برای هر جریانی فرصتی قائل است اما به شرط کار و تلاش در مسیر منافع ملی وگرنه رای خویش را حتی اگر در سکوت و نیامدن باشد دوباره پس خواهد گرفت و این بار با امدن دست رد به سینه این جماعت نامزد باز زد!مردم با حضور سبزشان امیدوارانه با پیامی مجدد به حکمرانان در مسیر اعتقادی خویش خواستار کشوری ازاد و ارام و ایرانی برای تمام ایرانیان شدند.این اعتماد دوباره را از دست ندهیم.