بیش از ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در گیلان وجود دارد
بیش از ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در گیلان وجود دارد
-استاندار گیلان گفت: بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۶۰ درصد در گیلان وجود دارد که تکمیل و بهره برداری از این طرح ها، از خواسته های مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از جاده کنارگذر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردها و برنامه‌های دولت در سالجاری و نیمه اول سال آینده ، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در همه نقاط کشور از جمله گیلان است.

وی با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی افزود: پروژه کنارگذر انزلی یکی از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی گیلان است و به جهت گردشگر پذیر بودن این شهر ساحلی در ایام سفر و در فصول مختلف، افزایش ورود خودرو به این شهر بار سنگین ترافیکی را به همراه دارد که لازم است هرچه سریع تر پروژه کنارگذربندرانزلی تکمیل شود.

زارع تاکید کرد: بررسی های زیست محیطی در خصوص اجرای پروژه کنارگذر انزلی به انجام رسیده و مقرر شده با حفظ تمام استانداردهای زیست محیطی ، این پروژه اجرا شود

وی همچنین اضافه کرد: مسافت ۱۷ کیلومتری پروژه کنارگذر انزلی، کندی تامین مالی و نیز بناهای فنی گوناگون و پل های متعدد موجبات طولانی شدن روند تکمیل این پروژه را فراهم آورده است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: تلاش می شود قطعه دوم کنارگذر در کوتاه ترین زمان ممکن ، پیش از ساخت پل بزرگ ۱۲۰ متری ، از طریق پل موقت و با در نظر گرفتن ارتقاء ضریب های ایمنی ، علائم و استانداردهای شورای ترافیک و پلیس راه در ایام پرتردد ، زیر بار ترافیک برود.

به گزارش ایرنا ، پروژه جاده کنارگذر انزلی از سال ۷۷ آغاز و از سال ۷۹ به مدت چند سال و به دلیل موانع زیست محیطی مطرح شده از سوی سازمان محیط زیست متوقف و پس از رایزنی های بسیار ساخت مجدد آن دوباره آغاز شده بود که در حال حاضر هفت کیلومتر از این مسیر کنارگذر به صورت دو لاین رفت و برگشت زیر بار ترافیک است.