تجلیل از دکتر بهمن میرزایی، مربی تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک پاریس
تجلیل از دکتر بهمن میرزایی، مربی تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک پاریس
معین نیوز_صاحب مقصودی/هیات کشتی گیلان و جمعی از پیشکسوتان این رشته، با حضور در منزل پرفسور بهمن میرزایی، از مربی تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک 2024 پاریس تجلیل و قدردانی به عمل آوردند.

در پی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های المپیک و حضور پرافتخار دکتر میرزایی به عنوان مربی بدنساز در ترکیب کادر فنی این تیم، هیات کشتی گیلان با اهدای لوح یادبودی از وی تقدیر به عمل آورد.

در این دیدار که شب گذشته انجام شد، امیر رضی زاده رییس، کیانوش افسرده نایب رییس و علی پرتوی دبیر هیات کشتی گیلان، ایرج سلحشور داور بین المللی و دارنده سوت طلایی جهان، هاشم اسماعیلی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت و جمعی دیگر از پیشکسوتان کشتی گیلان حضور داشتند.

گفتنی است پرفسور بهمن میرزایی، عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان، عضو پیشین کمیته مربیان فیلا و عضو فعلی کمیته علمی اتحادیه جهانی کشتی نیز می باشد.
لازم به ذکر است، هیات کشتی گیلان پیش از رقابتهای المپیک ۲۰۲۴، از دکتر علی افتخاری عضو کمیته اقتصادی اتحادیه جهانی کشتی که به دعوت نناد لالوویچ رییس این اتحادیه، در المپیک پاریس حاضر بود نیز تقدیر و قدردانی به عمل آورده بود.