جای خالی داوران گیلانی، در کمیته داوران فدراسیون کاراته
جای خالی داوران گیلانی، در کمیته داوران فدراسیون کاراته
معین نیوز_فدراسیون کاراته رئیس و اعضای جدید کمیته داوران خود را معرفی کرد، اما گیلان علیرغم داشتن داوران بین‌المللی، هیچ سهمی در این کمیته حساس ندارد.

به گزارش معین نیوز به نقل از صاحب مقصودی، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته طی حکمی یوسف گرشاسبی را به عنوان رییس کمیته داوران و فاطمه پورزمان، فرهاد خطیری، حمید نیکوهمت، سیدرضا خادمیان، جمشید زند، سیروس یزدانی، اکبر دهقانی، رضا کرمانی، نسرین روستازاده، المیرا گوزل زاده، آزاده بهزاد و نرگس افضلی را به مدت یک سال به عنوان عضو کمیته داوران فدراسیون کاراته برگزید اما گیلان علیرغم داشتن  داوران جهانی به نام های حسن صیدگر، علیرضا نوروزی، آریامن قویدل، ابراهیم دلسوزی، علی اصغر کاظمی و داوران آسیایی به نام های محمدرضا کمالی، حمید رضا گیل چینی، مزدا صوفی، مهدی محمدی، جواد زواری و خانمها فاطمه صحرانورد، لیلا خوشکلام، فریبا سعیدی و اشرف ندافی نتوانست در این کمیته مهم سهمی داشته باشد.

این درحالی است که استانی بمانند استان مرکزی که جایگاه کاراته آن هیچگاه به جایگاه کاراته استان گیلان – چه به لحاظ کمیت و چه به ‌لحاظ کیفیت – نمی رسد، در این کمیته دو عضو دارد.

اکنون باید از سرهنگ اصلاحی پرسید که به عنوان رئیس هیئت کاراته گیلان چه اقدامی برای اعتلای جامعه داوری این رشته ورزشی در استان کرده است؟

شاید انتصاب رییس کمیته داوران استان گیلان، با حفظ سمت، به عنوان سرپرست دبیری هیات به اندازه کافی برای وی مشغله ایجاد کرده باشد که از موضوع به این مهمی غافل شده باشد.