جهانی در شعله‌های جنگ!
جهانی در شعله‌های جنگ!
معین نیوز_یونس رنجکش/خاورمیانه در آتش عنوان روز رسانه ها است که با عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزها در ترور فرماندهان و رهبران گروههای مقاومت پس از طوفان الاقصی جهان در آشوب امروز را در تردیدی جدی برای در افتادن در جنگی فراگیر قرار داده است...

خاورمیانه در آتش عنوان روز رسانه ها است که با عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزها در ترور فرماندهان و رهبران گروههای مقاومت پس از طوفان الاقصی جهان در آشوب امروز را در تردیدی جدی برای در افتادن در جنگی فراگیر قرار داد ه است.

اگر چه خاورمیانه تمام جغرافیای زمین نیست اما تمام قدرت و منافع و منابع جهانی است که حیاتش از مسیر این منطقه استراتژیک می گذرد که سهم ملت های مقیم آن جز نشستن بر دریای آشوب و التهاب نیست.

کینه، انتقام و خونخواهی از مهمترین دلیل فراگیری این آشوب و آتش بر افروخته از خاکستری است که می رود بنیان جهان امروز را تغییر و در سراشیبی آینده ای مبهم قرار دهد.

جهان به تبع برهم خوردگی خاورمیانه و آشوبی که بر پا شده است بهم خواهد ریخت و قدرت های پیدا و پنهان معماری آینده، قادر نخواهند بود به آنچه در تقویم نوشته اند، دست یابند ،زیرا بازی قدرت و بازیگران در حال تغییرند و موازنه ها به هم ریخته است.

آنچه را که رژیم صهیونیستی از ترور شخصیت های تاثیر گذار مقاومت از هنیه تا نصرالله انجام داد در واقع شکستن سد سیلابی است که جریان آن نه تنها این رژیم بلکه سایر قدرت های متکی به توپ و تفنگ و سیاست دو گانه جنگ و صلح را خواهد برد زیرا ترور برخی شخصیت ها موجب برهم خوردگی توازن بازی قدرت و شکل گیری شیب تند خشونت و آشوب و طغیان خواهد شد.

این ترورها هرچند به گفته عاملان آن قطع بال های نیابتی ایران در منطقه و کاهش تاثیر گداری این کشور تلقی می شود اما در واقع بریدن شاخه های تعادل در حکمرانی منطقه ای است که تاکنون با صبر استراتژیک مدیریت شد.

آنچه اکنون مهم است دور اندیشی ها و سپردن مدیریت جهان به دست تدبیر به جای نوشتن تقدیر برای ملت ها به همراه خروج از بحران زایی ها توسط حکومت هایی است که در راس آن رژیم صهیونیستی و حامیان او قرار دارند.

طوفان الاقصی آتش زیر خاکستر چند دهه سکوت در برابر ظلم و یکه تازی ژائده ژئو پلتیکی در کانون خاورمیانه بود که ادعای تغییر جغرافیای سیاسی منطقه را دارد و اکنون شعله ور شد و جهانی را با خود خواهد سوزاند که تا دیر نشده فرمان را باید چرخاند!

  • نویسنده : یونس رنجکش