حرص درآوری اصولگرایانه !
حرص درآوری اصولگرایانه !
معین نیوز_یونس رنجکش/مدیر کل راه و شهرسازی یکی از استان‌های کشور در دولت اصولگرای سیزده در پاسخ به انتقادها برای جذب فرزندش در شرکتی از همراهان مجموعه کاری آن اداره کل، اظهار داشت : برای درآوردن حرص شما هم که شده او را جای بهتری می‌برم!...

مدیر کل راه و شهرسازی یکی از استان‌های کشور در دولت اصولگرای سیزده در پاسخ به انتقادها برای جذب فرزندش در شرکتی از همراهان مجموعه کاری آن اداره کل، اظهار داشت : برای درآوردن حرص شما هم که شده او را جای بهتری می‌برم!

صحبت های واکنشی این آقای مدیر کل که در شبکه های اجتماعی بازنشر شد ، قضاوت های متفاوتی را بر انگیخته  که مهمترین آن نقد گفتمانی دولت اصولگرای سیزده و اینگونه اظهارات با بکار گیری مدیرانی از این جنس و بهره مندی سودجویانه از موقعیت ها است که چندان با شعارهای عدالت محوری این گفتمان و متولیان ان سنخیت ندارد.

اگرچه در بدنه های اجرایی همیشه هستند آدم هایی که با متصل کردن خود  به هر بهانه ای به مقامات و جریانات ذی نفوذ سیاسی، در جایگاه‌های خوش آب و هوا جا خوش می کنند اما این از مسوولیت نظارتی و صیانتی صاحبان قدرت و حکمرانی برای انچه وعده می دهند را نمی کاهد.

مردم اگر چه در این یکی دوساله با روی کار آمدن دولت جدید چندان حال خوبی به لحاظ وضعیت اقتصادی و به هم خوردگی بسیاری از وضعیت ها و زندگی عادی ندارند آما دیگر انتظار شنیدن اینگونه  سخنان و  رفتارهای سودجویانه و منفعت طلبی  ها   مانند  انچه این آقای مدیرکل و امثال او انجام می دهند  را نخواهند پذیرفت و دولت نیز می بایست از اینگونه رفتارها جلوگیری کند هرچند که  رخنه رخنه گران بسیار است .

در چنین حال و روزی بهتر است دولت و همراهانش بدون تابلو گردن شعارهای پر زرق و برق و قبول مسوولیت ها در انتخاب گزینه های اشتباهی راه  را بر مردم سخت تر نکنند و اگر کاری از دستشان بر نمی آید  داغ بر دل انان نگذارند و این حرص درآور آن  را مهار کنند!

  • نویسنده : یونس رنجکش