حضور حداکثری مردم بویژه بانوان و کارگران در انتخابات آینده کشور را تضمین می کند
حضور حداکثری مردم بویژه بانوان و کارگران در انتخابات آینده کشور را تضمین می کند
معین نیوز_دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین گفت: انتخابات ریاست جمهوری در صورت مشارکت حداکثری مردم بویژه بانوان و کارگران می تواند آینده خوبی را برای کشور رقم بزند.

به گزارش ارسالی خبرنگار معین نیوز ازقزوین، مصطفی جولاده نیکو در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: با پایان یافتن مناظره ها به نظر می رسد بتوان از میان شش نامزد کنونی، فرد اصلاح و توانمند را برای اداره آینده کشور انتخاب و راهی پاستور کرد. وی بیان کرد: بررسی سوابق اجرایی همه نامزدها، عملکرد گذشته، وعده های داده شده و تطبیق آن با واقعیتها می تواند تصویر شفافی از توانمندی نامزد مورد نظر ترسیم کند و با تحقیق و بررسی از دیگران، راستی آزمایی صحبتهای ارائه شده، توجه به برنامه ها، می توان به گزنیش نهایی نزدیک شد.

جولاده نیکو تصریح کرد: با پایان یافتن تبلیغات انتخاباتی نامزدها ، آرامش و فرصت لازم برای تحقیق و بررسی همه نامزدها برای مردم وجود دارد تا با دقت، بصیرت، دانش و اطلاعات کافی برای سرنوشت کشور خود درست تصمیم بگیریم.

دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین گفت: امروز مردم به درجه ای از تشخیص ، درک درست، علم و دانش و تحلیل شرایط رسیده اند که بدانند چالش ها و مشکلات کشور چیست، توانمندی هر نامزد چگونه است، صحبت های ارائه شده تا چه میزان با واقعیتهای جامعه هماهنگ بوده و نیاز جامعه و مردم در این شرایط حساس چیست.

وی یادآورشد: این روزها که رسانه های استکباری و دشمنان نظام اسلامی همه امکانات و ظرفیت های خود را بکارگرفته اند تا مردم را از صندوقها دور کرده و آنها را بدبین، نا امید و مایوس کرده و اینگونه القا کنند همه نامزدها طرفدار نظامند و هیچ فرقی با هم ندارند و قصد دارند مردم را از حضور در پای صندوق های اخذ رای بازدارند همه باید هوشیار باشیم و بدانیم این انتخابات از اهمیت ویژه تری برخوردار است و حتی یک رای نیز می تواند سرنوشت آینده کشور را به گونه ای دیگر رقم بزند و مردم با حضور خود عامل اصلی تعیین کننده روش مدیریت و جاده آینده کشور هستند.

جولاده نیکو تصریح کرد: همانگونه که مردم ایران اسلامی در انتخابات دوره های قبل نیز نشان دادند که از سهم خود در تعیین سرنوشت کشور نمی گذرند و به رای خود باور داشته و آن را تاثیرگذار می دانند، اینبار نیز با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فردی صادق، مومن واقعی، راستگو، متخصص و کاربلد و معتقد به ارزشهای اسلامی رای خواهند داد تا آینده فرزندانمان تضمین شود.

وی اظهارداشت: روز جمعه همه با خانواده و بستگان و دوستان خود با عزمی راسخ خواهیم آمد تا برگ پر افتخار دیگری در مشارکت مردم در انتخابات ثبت و ضبط کرده و رئیس جمهوری متعهد و متخصص را برای مدیریت دستگاه اجرایی کشور برگزینیم. این فعال سیاسی یادآورشد: بار دیگر از همه مردم بویژه کارگران، صنعتگران، بانوان، رای اولی ها و کارآفرینان دعوت می کنیم با حضور در انتخابات ریاست جمهوری بصیرت و درک و شعور سیاسی خود را به نمایش بگذارند.