خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش حساسی در بازگرداندن امید به جامعه دارد
خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش حساسی در بازگرداندن امید به جامعه دارد
معین نیوز_نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی را دارای نقش محوری برای حوزه اطلاع رسانی در کشور دانست و گفت: ایرنا رویکردی متفاوت با سایر رسانه‌ها دارد لذا می تواند در بازگشت امید به جامعه نقشی اساسی ایفا کند.

به گزارش ایرنا ، احمد دنیامالی روز چهارشنبه در بازدید از نمایندگای خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرستان انزلی با بیان اینکه انتظار از ایرنا بیش از سایر خبرگزاری ها است، اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا فراتر از رسالت ذاتی خود که انعکاس درست رویدادها ، اخبار و وقایع است می تواند در ارتقاء فرهنگ رسانه ای شهرستان و منطقه موثر باشد .

وی خبرگزاری جمهوری اسلامی را امین و مرجع اطلاع رسانی نظام دانست و افزود: بازتاب مشکلات و اخبار باید به گونه ای باشد که بیان آنها خوراکی برای رسانه های بیگانه فراهم نکند که متاسفانه در برخی از رسانه ها به تکرار دیده می شود و به امید مردم آسیب وارد می‌کند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ظرفیت های اقتصادی ، آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بندرانزلی گفت: اتحادیه اقتصادی اوراسیا فرصتی عظیم برای تامین منافع ملی کشور است و بندرانزلی به علت برخورداری از موقعیت استراتژیک می تواند نوک پیکان اقتصادی برای بهره مندی از این ظرفیت باشد.

دنیامالی افزایش فعالیت در دریای خزر را به نفع مردم شهرستان و کل کشور دانست و خاطر نشان کرد: در سال ۹۰ هفت میلیون انواع آهن آلات از بندرانزلی صادر می شد اما با تغییر رویکرد مجتمع بندری از آهن آلات به غلات که به تجهیزات خاص نیاز دارد باید صادرات را در این شهرستان توسعه دهیم .

وی تصریح کرد: هم اکنون در سازمان بنادر یکهزار میلیارد تومان پروژه در حال انجام است و آنقدر تکالیف انباشته داریم که با تمام تلاش های صورت گرفته باز راه های نرفته زیادی وجود دارد.

دنیامالی به مطالبه مردم از نهادهای اجرایی اشاره کرد و گفت: فقدان پاسخگویی به مطالبات مردم میتواند آسیب جدی و جبران ناپذیر به امید و اعتماد مردم وارد کند.