براین اساس فرآیند ارزیابی مدیریت های روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ظرف ماههای اخیر در سه بخش حضور در نمایشگاه، مناطق ویژه اقتصادی، رسانه و روابط عمومی توسط دبیرخانه شورای عالی در شاخص های هفتگانه تعیین گردید، که مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در بخش”رسانه و روابط عمومی” حائز رتبه نخست شد.
بنابراین گزارش شاخص های تولید محتوای مناسب، پوشش خبری، بازتاب رسانهای، تعامل با اصحاب رسانه، طراحی و غرفه آرایی، تنوع بسته معرفی فرصتهای سرمایهگذاری؛ تشکیل دهنده بخش رسانه و روابط عمومی بود که در این محورها، سازمان منطقه آزاد انزلی جایگاه برتر را میان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور کسب نمود.
مهدی کاظمیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با قدردانی از همکاری و هم افزایی رسانه های استانی و کشوری؛ تصریح کرد: کسب هر موفقیتی، ناشی از همراهی و همفکری اهالی رسانه و حسن نظر مجموعه مدیریتی و همدلی موجود در این مدیریت است، و موفقیت کسب شده در راستای انجام وظایف محوله در قالب راهبردهای تعیین شده از سوی سرپرست سازمان، زمینه ایجاد انگیزه مضاعف برای ارتقای جایگاه رسانه ای و تبلیغاتی نخستین منطقه آزاد شمال کشور در عرصه های ملی و بین المللی را فرآهم می کند.