وی با بیان اینکه مناطق و مراکز مخابراتی در سراسر کشور حقیقتاً به عنوان قلب تپنده ی فعالیت ما حساب می شوند ، اظهار داشت : مجموعه ستاد مخابرات ایران و مراکز استان ها ، باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با اتخاذ راهبردهای بهتر ، بخشی از دشواری فعالیت این عزیزان را کمتر کنند.
دکتر محمودزاده با بیان اینکه در حال حاضر و پس از خصوصی شدن مخابرات ، این شرکت یکی از سخت ترین وضعیت ها را از جهت حل مشکلات درون و برون سازمانی دارد، گفت : بر این اساس مدیریت ارزیابی عملکرد و رفع مشکلات آن ، اهمیت بیشتری نسبت به سایر مجموعه ها پیدا می کند.
وی با تاکید بر انباشت سرمایه انسانی و مطالبات باقیمانده در این بخش یادآور شد : هریک از مدیران مناطق به عنوان پیشتاز عملکرد شرکت در آن استان سهم زیادی در حل و فصل مباحث مربوط به منابع انسانی و تحقق رضایتمندی کارکنان ، که در نهایت به رضایتمندی مشتریان منجر می شود، بر عهده دارند.
رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ، این مجموعه را به ژنراتوری تشبیه کرد که علاوه بر اینکه همواره باید روشن بماند و در حل مشکلات نیز باید همزمان عمل کند ؛ گفت : یعنی علاوه بر حل مشکلات داخلی در بخش های مختلف شرکت ، از همگامی با ارایه سرویس ها طبق آخرین نسل های فناوری و ارایه ارزش افزوده های دلخواه مشتریان غافل نماند.
دکتر محمودزاده با بیان اینکه طبق مطالب گفته شده ، واژه رشد باید به معنای واقعی کلمه در تمام اجزای شرکت ساری و جاری شود ، گفت : به منظور تحقق این رشد ، تمام فعالیت ها باید به سمت سرویس محور بودن و حفظ تنوع در ارایه خدمات حرکت کند.
وی افزود : نگهداشت مشتری ، مهمترین خدمت مجموعه مخابرات ایران است زیرا بهترین معرف و تبلیغات برای شرکت در تمام حوزه ها ، خود مشتریان هستند که در صورت دریافت بهترین سرویس ها با هزینه متناسب ، مشتریان جدید را بدون هیچ هزینه ای به سمت شرکت رهنمون می سازند.
در ادامه این مراسم به منظور آشنایی بیشتر با دغدغه های مدیران استان ها و توجه به مسایل مناطق ، مدیران مناطق تهران ، یزد ، کردستان و خراسان رضوی در سخنانی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری چنین جلساتی به صورت مبسوط تر ، دغدغه ها و مطالب مد نظر خود را درباره مسایل مربوط به استان خود و راه حل های هم افزایی بیشتر برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود با هدف درآمدزایی بهتر و کاهش مشکلات شرکت در بخش های مختلف عنوان کردند.