رانت‌خواران ستون پنجم جنگ امروز !
رانت‌خواران ستون پنجم جنگ امروز !
معین نیوز_رانت خواری و سو استفاده از شرایط اقتصادی کشور که شاید بانیان اصلی این وضع در کنار ناکارآمدی حوزه مدیریتی چهره های پنهانی باشند که از هر درزی، دالانی و حفره ای برای نفوذ و بهره مندی برای منافع خویش بهره می برند مفهوم تازه ای در همسویی با بدخواهان علیه ملت و کشور است...

رانت خواری و سو استفاده از شرایط اقتصادی کشور که شاید بانیان اصلی این وضع در کنار ناکارآمدی حوزه مدیریتی چهره های پنهانی باشند که از هر درزی، دالانی و حفره ای برای نفوذ و بهره مندی برای منافع خویش بهره می برند مفهوم تازه ای در همسویی با بدخواهان علیه ملت و کشور است.

شاید به کار گیری واژه ستون پنجم بهترین عنوان برای این مافیا در مسیر سودجویی از شرایط و بحران های اقتصادی در کشور باشد، بطوریکه شناخت این چهره های مرموز که در لایه های پیدا و پنهان سرک می کشند بسیار سخت اما در یک اراده ملی شدنی است!

این چهره های ستون پنجمی در جنگی تمام عیار اقتصادی که مردم در گیر آهن هستند و هزینه ها و سختی های بسیاری متحمل می شوند خطرناک ترین عنصر و پیاده نظام بدخواهان ملت و کشور هستند که زخم های برجای مانده از کارکردهای خودفروشی انان تا ابد بر جان و دل این سر زمین برجای می ماند.

اکنون در شرایطی که فشارهای اقتصادی تاب و توان کشور و ملت را گرفته است افرادی فرصت طلب با رخنه در لایه های مختلف در پی دزدیدن فرصت ها و بردن رانت های ویژه در خلا نظارت های کافی هستند.

این سودجویان منفعت طلب که از هیچ کوششی در مسیر منافع خویش برای صربه زدن به نطام اقتصادی کشور و در نهایت مردم و تولید نارضایتی کوتاهی نمی کنند باید شناسایی و از صحنه سودجویی با قطع دستانشان و وابستگان و انانکه در خلا قانون و نظارت فرصت برایشان ایجاد می کنند محو شوند و هر روز که دیر شود هزینه های ان بسیار تر خواهد بود.

این سودجویان و رانت خواران که عموما از دل اقازاده ها و وابستگان به منابع قدرت شکل می گیرند صحنه گردانندگان سقوط و انحطاط حکومت و کشورند و اگر در شرایط جنگی خائنین با بد ترین شرایط مجازات می شوند این ستون پنجمی ها هم باید سربریده شوند!