رونمایی از جلوه های دریا و ساحل در سومین تور عکاسی روزنامه معین
رونمایی از جلوه های دریا و ساحل در سومین تور عکاسی روزنامه معین
معین نیوز_به گزارش معین نیوز و به نقل از خبرنگار روزنامه معین نخستین ماه از پاییز دل انگیز، ماه مهر و مهرورزی را با برپایی سومین تور عکاسی خبری بوم تا بوم ویژه گردشگری و بوم منظرگردی در گیلان زمین را در دومین دور از تورهای دپارتمان رویداد سازی روزنامه معین به میزبانی دهکده گردشگری مسرور در بندر کیاشهر رسید.

به گزارش معین نیوز این دور همی عکاسانه را که جمعی از عکاسان استان گیلان رقم زدند و سپری شد، نشستی با لحن دریا آمیخته بود و خاطره نگاری استاد بهروز رشاد که از جنسی زیبانگرانه و آموزنده و بسیار مغتنم به زیور کلام دلنشین ایشان آراسته گشت.

بهروز رشاد از قدیمی ترین و باسابقه ترین نسل عکاسان ذوق ورز ایران بوده که تجربه عکاسی او به بیش از ۵ دهه می‌رسد ایشان علاوه بر سفرهای عکاسی در گوشه و کنار ایران پهناور در کارنامه خود تولید مجموعه آثار عکاسی ملل در اقصی نقاط دنیا را نیز رقم زده است علاوه بر عکاسی حرفه ای، این هنرمند فرهیخته در حوزه فیلمنامه نویسی و تهیه کنندگی آثار شاخص سینمایی بویژه در ژانر کودک و نوجوان فعالیت دارند.

سومین گردهم آیی و دورهمی عکاسانه بوم تا بوم با شرکت همراهانی چون کامیاب جعفرزاده،ساسان عادلی،محمد محمدی،سید مهدی میرصالحی،مسیح نیک قلب،یونس رنجکش،الهه گل محمدی،مهران بازرگانی،الهه رنجکش،ملک معصومی،سیده مریم میرصالحی و ادنا راستی مهر در مجموعه دهکده گردشگری مسرور برگزار گردید.

عکاسان با حضور در ساحل اطراف دهکده گردشگری با نظارت و راهنمایی نادر معصومی مدیر اجرایی مجموعه تورهای تولید عکس بوم تا بوم اقدام به عکاسی از پره کشی و صیادی کرده که مصادف با اولین روز حضور رسمی پره کشان سواحل دریای کاسپین بود.

به گزارش خبرنگار روزنامه معین در این تور عکاسی خبری پس از اهدای تقدیرنامه و گواهی شرکت به هنرمندان حاضر در برنامه ،تندیس یادمانی نیز به مدیریت مجموعه دهکده گردشگری مسرور پیشکش شد.

در نظر است با پشتیبانی دپارتمان رویدادسازی روزنامه معین تورهای پاییزه و زمستانی «بوم تا بوم » در غرب گیلان نیز پیگیری و برگزار شود.