سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه لاهیجان باید منطبق با طرح  آمایش سرزمین باشد
سرمایه گذاری ها در منطقه ویژه لاهیجان باید منطبق با طرح  آمایش سرزمین باشد
معین نیوز_مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتعال استانداری گیلان گفت : هرگونه برنامه ریزی برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در منطقه ویژه لاهیجان باید منطبق با طرح آمایش سرزمین باشد.

دکتر یونس رنجکش در کمیته فنی بررسی تطبیق طرح های سرمایه گذاری پیشنهادی منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان با طرح آمایش سرزمینی استان گیلان افزود : این تطبیق یکی از ضرورت های سرمایه گذاری پایدار در منطقه است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در انتخاب سازمان مسوولی منطقه ویژه لاهیجان پس از یک دهه از تصویب آن اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد تحولات خوبی در منطقه باشیم.

وی گفت : ضرورت های طرح آمایش سرزمینی و تطبیق سرمایه گذاری ها با این طرح موجب تسریع در روند اجرا و ثبات و پایداری سرمایه گذاری و تکمیل زنجیره ارزش د این زمینه با توجه به استعدادهای منطقه خواهد شد.

به گفته مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان با محوریت صنایع وابسته کشاورزی ایجاد و پیوست طرح های گردشگری نیز با توجه به موقعیت منطقه می تواند بر جاذبه های سرنایه گذاری در آن بیافزاید.

در این جلسه که دکت فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی نمایندگان سازمان مدیریت و برنانه ریزی و اقتصاد و دارایی گیلان و شرکت متقاضی سرمایه گذاری حضور داشتند بر روند تسریع در فرایند انتخاب سازمان مسوولی و اجرای طرح مطابق با سیاست های توسعه ای استان گیلان تاکید شد .