سرپرست مدیرعاملی جدید باشگاه ملوان معرفی شد
سرپرست مدیرعاملی جدید باشگاه ملوان معرفی شد
معین نیوز_با حکم رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی، رامبد رشیدی‌راد امروز شنبه به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب شد.

به گزارش معین نیوز به نقل از ایرنا، پس از برگزاری جلسه بین اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی و توافقات انجام شده در پایان این جلسه، رشیدی‌راد جانشین آرش فهمیده در باشگاه ملوان بندرانزلی شد.

البته این تغییر با حکم امیر دریادار حمیدرضا سعادت ریٔیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی انجام شد و طی حکم صادر شده، رامبد رشیدی‌راد که طی چند فصل اخیر به عنوان قائم مقام مدیرعاملی باشگاه ملوان فعالیت داشت، سرانجام به عنوان سرپرست مدیرعاملی ملوان انتخاب شد.

آرش فهمیده که فصل گذشته به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه یادشده فعالیت داشت، پس از اتمام لیگ از سمت خود کناره‌گیری کرد و این در حالی است که تیم فوتبال ملوان با مدیرعاملی وی طی فصل گذشته بهترین نتیجه و بهترین مقام را در ادوار مختلف حضورش در لیگ برتر را کسب کرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل گذشته با سرمربیگری مهدی تارتار نتایج ارزنده‌ای را در لیگ برتر کسب کرد و سرانجام با ۴۱ امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این رقابتها قرار گرفت.