سکوت سرد از سقوط سخت !
سکوت سرد از سقوط سخت !
معین نیوز_یونس رنجکش/خبر ناگوار حادثه اعلامی برای بالگردی که سر نشین آن رییس جمهور و همراهانش بودند در صدر اخبار جهان قرار داشت و منبع اصلی خبرهمان هایی بود که رسانه های ایران دست و پا شکسته از مدیران و منابع داخلی در مسیر اطلاع رسانی خود منتشر می کردند...

خبر ناگوار حادثه اعلامی برای بالگردی که سر نشین آن رییس جمهور و همراهانش بودند در صدر اخبار جهان قرار داشت و منبع اصلی خبرهمان هایی بود که رسانه های ایران دست و پا شکسته از مدیران و منابع داخلی در مسیر اطلاع رسانی خود منتشر می کردند.

این حادثه که با نام سقوط سخت اولین عنوان خبرهای منتشر شده بود بیش از انکه بیانگر واقعیت های وضعیت رییس جمهور و همراهان در ان اتفاق باشد نشان از سکوت سردی داشت که بیشتر به سردرگمی ها برای دریافت اخبار واقعی از حال و روز سرنشینان بالگرد که شخصیت های ویژه ای بودند؛ می افزود.

اگر چه تلاش ها برای یافتن محل احتمالی حادثه با شتاب و حضور گروههای امدادی هر چه بیشتر می شد ،اما نبود اطلاعات کافی و گمانه زنی های رسانه ای با تحلیل هایی که بیشتر رسانه های بیگانه رقم می زدند مشکلاتی را برای به نتیجه رسیدن تحلیلی خاص از واقعیت برای مخاطبان ایجاد می کرد که سرانجام پس از ساعت ها جست و جو واقعیت ها اشکار و پیام تلخ منتشر شد.

آنچه روی خط اخبار داخلی و خارجی رفت و برگشت داشت داده های ضد و نقیض و گاهی تحلیل ها بر آبنده قدرت اجرایی کشوری بود که پبش از این تجربه های تلخ تری پشت سر گذاشته بود.

حالا این سکوت سرد از ان سقوط سخت در تلخی پیام ناگوار، موجی از ناباوری ها را فریاد زد که نا بهنگامی این اتفاق یادآوری های درد آوری را در ذهن ملت به مرور خواهد انداخت!

  • نویسنده : یونس رنجکش