شوراهای شهر به پشتوانه آراء مردمی دارای جایگاهی ممتاز و شأن نظارتی هستند
 شوراهای شهر به پشتوانه آراء مردمی دارای جایگاهی ممتاز و شأن نظارتی هستند
معین نیوز_علیرضا تاج شهرستانی، عضو شورا و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز شوراها گفت:شوراهای شهر به دلیل جایگاه مردمی که دارند، دارای امتیاز و شأن نظارتی هستند و هر گونه تعلل در اجرای تصمیمات شورا، نادیده گرفتن حق انتخاب شهروندان است.

وی گفت:  ازآنجا که مجموعه شورای اسلامی، برآیندی از سلایق مردم این شهر است و هر عضو شورا نماینده قشری از شهروندان محسوب میشود،  بی اعتنایی به تصمیمات این نهاد  نظارتی، در نهایت سبب ایجاد نارضایتی های مردمی خواهد شد.

تاج شهرستانی در ادامه ضمن تقدیر از تلاشهای دلسوزانه مدیران، معاونتها، رؤسا و کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری رشت گفت: امیدواریم شورای شهر رشت با یکپارچگی  و هدف گذاریهای صحیح در انجام وظایف خود که همانا هدایت شهر به سوی رشد و پیشرفت و خدمت رسانی به شهروندان است ، موفق عمل کرده و در پایان دور ششم، عملکردی قابل قبول از خود به جا بگذارد.

تاج شهرستانی به روز جهانی کارگر نیز اشاره داشت و افزود: همگی ما همه روزه و در تمام امور زندگی به نحوی با ابزار و وسایلی در ارتباطیم که حاصل دست قشر کارگر است. وی گفت : روز بزرگداشت مقام کارگر را به تمامی کارگران تلاشگر و به ویژه کارگران شریف شاغل در مجموعه شهرداری رشت تبریک عرض نموده و دغدغه مند مشکلات  کاری و حقوقی آنان هستم و صمیمانه امیدوارم شرایط شغلی آنان به استانداردهای لازم برسد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت به مناسبت ۱۲ اردیبهشت و روز معلم گفت: معلمان چراغ روشنگر جامعه و هدایتگر راه زندگی هستند.

وی گفت: فرارسیدن روز معلم را به رسم ادب و احترام به جامعه فرهیخته معلمان شهر رشت و تمامی شاغلان و مسئولین در ادارات آموزش و پرورش شهر رشت تبریک عرض میکنم.

تاج شهرستانی در پایان به روز ملی خلیج فارس که نهمین روز از اردیبهشت ماه هر سال است اشاره داشت و گفت: دشمنان وطن عزیز ما میخواستند نام بلند و اصیل خلیج فارس را نیز به سرقت ببرند که این حرکت مذبوحانه آنان با هوشمندی ملت بزرگ ایران و اصالت ذاتی خلیج همیشه فارس نقش بر آب شد . و همواره دست دشمنان و بدخواهان کشور را که قصد دست درازی به کشور عزیزمان را داشته باشند قطع خواهیم کرد .