شوری که درآمد!
شوری که درآمد!
معین نیوز_یونس رنجکش/انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با همه غیر منتظره بودنش از یک طرف و در فضای تحریمی ها و دلسردی عمومی در جامعه از دیگر سو اما داغی دیگری در تنورش دیده می شود...

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با همه غیر منتظره بودنش از یک طرف و در فضای تحریمی ها و دلسردی عمومی در جامعه از دیگر سو اما داغی دیگری در تنورش دیده می شود.

اگرچه محدودیت ها در حضور چهره های شناخته شده تر و دارای شناسنامه سیاسی مشخص نیز از دیگر رویدادهای این دوره نیز در استمرار برنامه ریزی های قبل مشاهده شد و سرانجام به این شش نفر ختم گردید اما در ترکیب ردیف شده پنج به اضافه یک، باز آن یک نفر صدایی دیگر شد!

این انتخابات اینک به سراشیبی زمان برگزاری آن رسیده است و شور خاموش ملت دوباره گویا به هیجان درامد تا صحنه آرایی ها را خود تدبیر و مدیریت کند.

ملت اینک در یک زمان و مکان مناسب ایستاده است تا از میان تفکرهای موجود در مدیریت سیایی و اجرایی کشور یکی را برگزیند و در دو قطبی استمرار وضع موجود یا تغییر آن تصمیم بگیرد و بی شک هر تصمیم او قابل احترام است.

مردم در این مدت کوتاه با شنیدن حرف ها و جدال های انتخاباتاتی دریافته اند که زیر پوست سیاست و مدیریت کشور چه خبر است و خود چه نقشی در تعیین سرنوشت کشور دارند.

این شور به میان آمدده که موج افرینی ان مشهود است به طور حتم به سمت تغییر و تحول و پیگیری مطالبات تاریخی ملت خواهد رفت و فضای تنگ نظری و خالص سازی را خواهد شکست و پنحره ای به فردای تمام ایران خواهد گشود.

  • نویسنده : یونس رنجکش