ضرورت بهره مندی  بیشتر از ظرفیت  حمل و نقل هوایی در  گیلان مورد  تاکید قرار گرفت
ضرورت بهره مندی  بیشتر از ظرفیت  حمل و نقل هوایی در  گیلان مورد  تاکید قرار گرفت
معین نیوز_ضرورت استفاده و بهره مندی بیشتر از ظرفیت های حمل و نقل هوایی در زمینه جابجایی مسافر و بار در استان گیلان به مقاصد داخل و خارج کشور مورد تاکید مسئولان استانداری قرار گرفت.

جلسه بررسی چگونگی استقرار شبانه روزی ایران ایر در استان گیلان و بهره مندی بیشتر از خدمات شبکه حمل و نقل هوایی در این استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر برگزار شد.

مهندس آرش فرزام صفت معاون هماهنگی استانداری گیلان در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت استفاده بهتر از ظرفیت‌های شبکه هواپیمایی هما خواستار استقرار شبانه روزی و افزایش ظرفیت های پروازی این شرکت در فرودگاه بین المللی سردار جنگل گیلان شد.

وی اظهارداشت : استان گیلان آمادگی دارد در زمینه بهره مندی از ظرفیت های پروازی این شرکت همکاری‌های لازم را داشته باشد.

در ادامه این جلسه نشست های مشترک مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر با اعضای اتاق بازرگانی استان گیلان و منطقه آزاد اقتصادی انزلی با حضور مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری گیلان نیز برگزار شد.

مهمترین مباحث طرح شده در این جلسات که با تاکید استاندار گیلان نیز همراه بود استفاده از ظرفیت های حمل و نقل هوایی به منظور جابجایی بار و مسافر با توجه به موقعیت های استان گیلان در زمینه دادوستد های تجاری با کشورهای همسایه و اوراسیا و چگونگی بهره مندی از ظرفیت های شبکه حمل و نقل هوایی در استان گیلان بوده است که مورد توجه و موافقت معاون شرکت هواپیمایی هما و هیئت همراه نیز قرار گرفت.