عشقی‌ها را عشق است آقای پزشک!
عشقی‌ها را عشق است آقای پزشک!
معین نیوز_یونس رنجکش/در خبرها پرده از وام عشقی یک مدیر بالا دستی دولت سیزدهم به خود و سایر اعضای هیات مدیره سازمان مطبوعش برداشته شد و گویا این رییس بورسی در سر بزنگاه با دور دیدن چشم همه، به تاخت و تاز در اموال در اختیار با فرمان آتش به اختیاری پرداخته و نانی به تنور زده است...

در خبرها پرده از وام عشقی یک مدیر بالا دستی دولت سیزدهم به خود و سایر اعضای هیات مدیره سازمان مطبوعش برداشته شد و گویا این رییس بورسی در سر بزنگاه با دور دیدن چشم همه، به تاخت و تاز در اموال در اختیار با فرمان آتش به اختیاری پرداخته و نانی به تنور زده است.

شاید ایران تنها کشور روی کره زمین باشد که با رو شدن هر روزه دست درازی به اموال عمومی مدال بی غیرتی به سینه مدیرانش می چسبد و بدتراز همه این اتفاق ها در دولت های پر مدعای خدمت و عدالت و از این حرف ها رخ می نمایاند که چهره اشان با پیشانی های شناخته شده تابلویی از سیمای مردم فریبی است.این آقای عشقی معروف این روزها که تشت رسوایی و سودجویی اش در تصویب وام میلیاردی از بام افتاده است، تازه در تناقض گویی ها برای فرار از این خفت رسوایی دست به توجیه می زند و از مشکلات و ضرورت پرداخت های میلیاردی به خودشان از جیب مردم می گوید که در این باره باید گفت اقای عشقی فقط ترا عشق است!

حالا دولت پزشکیان مانده و این جماعت سفت شده در بدنه اجرایی کشور که با این شعار وفاق ملی خود را در آرامش و سایه امن تر حس می کنند و گویا صدای تغییر ملت را نشنیده اند.

اقای پزشک پیشگیری بهتر از درمان است تا دیر نشده بساط این ریشه دوانده ها را بخشکان وگرنه خشکانده می شود بساط این وفاق در فتنه فتنه سازان!

  • نویسنده : یونس رنجکش