به گزارش معین نیوز به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این ملاقات مردمی، ” آریا طوفانی ” ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده این مباحث مربوط به مسکن، درمان ، اشتغال و مساعدت مالی بود، دستور اقدامات لازم را صادر کرد.
مدیرکل بهزیستی گیلان یادآور شد: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی ” ٣٠٠٠۵٩۶٠ ” با “ذکر شهر و شماره تلفن ” مطرح کنند و اطمینان داشته باشند که مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی می شود.