ویژه‌خواری با عروس خوبان!
ویژه‌خواری با عروس خوبان!
معین نیوز_یونس رنجکش/شاید کمتر کشوری همچون ایران باشد که در دوگانه قدرت و منفعت با دور زدن قانون اما هر بار به مدد دسترسی به شبکه های اطلاع رسانی، هرروز در آنتن رسانه ها پرده از یک ویژه خواری پرسرو صدا برداشته می شود...

شاید کمتر کشوری همچون ایران باشد که در دوگانه قدرت و منفعت با دور زدن قانون اما هر بار به مدد دسترسی به شبکه های اطلاع رسانی، هرروز در آنتن رسانه ها پرده از یک ویژه خواری پرسرو صدا برداشته می شود.

از اقازادگی تا خواهر زادگی و شاداماد و عروس خوبان بودن بد جوری این سال ها روی اعصاب ملت راه رفته است، آن هم توسط ژن خوب هایی که تمام موفقیت و موقعیت های آنان گره در خویشاوندی با صاحبان قدرتی دارد که دستشان به رفتار فراقانونی آلوده است.

در آخرین پرده از افتادن تشت رسوایی شاهد انتشار خبری از یک ویژه خواری توسط عروس یکی از مقامات ارشد در کشور هستیم که هر چند از عدم دخالت رییس این سازمان در واگذاری موقوفه ای ۱۵هکتاری به ثمن‌ بخس خبر می دهد، اما فقط کافی است سایه این نامها روی کسی باشد و بعد خود به خود اتفاقات پشت پرده رقم خواهد خورد.

در شرایط امروز کشور که به دلیل سو استفاده های خرد و کلان منسوبین به قدرت در گوشه و کنار شاهد افزایش فاصله بین مردم، دولت و مقامات و رشد فزاینده واگرایی از یک سو و عمیق شدن فاصله طبقاتی به دلیل ناکارآمدی ها در مدیریت منابع و سرمایه های کشور از سوی دیگر هستیم اینگونه اتفاق ها بدبینی بسیاری را در جامعه ترویج و شیرازه اعتماد و امید را به چالش می کشاند و آنگاه سنگ روی سنگ بند نخواهد آمد.

با این حال آیا زمان آن نرسیده است تا متولیان نظارت بر امور آستینی بالا زده و حرکتی بجنبانند و دست این سلسله سودجویان خویشاوند را از سر سفره ملت قطع کنند. تا وقت باقی است و بیش از این کشور به منجلاب سودجویان نیافتاده این اتفاق خوشایند را رقم بزنید!

  • نویسنده : یونس رنجکش