پیام تبریک فرماندار لاهیجان به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها
پیام تبریک فرماندار لاهیجان به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها
معین نیوز_به گزارش معین نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان، روح الله بخشی نژاد با ارسال پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرصت خدمتگزاری به مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه کشورمان امانتی الهی است و فرصتی برای افزودن بر توشه آخرت. شهرداران و دهیاران به عنوان خادمان مردم شهر و روستا و مدیران محلی ، امانتداران سرمایه عظیم اعتماد مردمی در نظام جمهوری اسلامی هستند.

۱۴ تیر ماه ، که در تقویم جمهوری اسلامی تحت عنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها نامگذاری شده است، علاوه بر اینکه حکایت از اهمیت و جایگاه ویژه این نهادهای خدمت رسان در دیدگاه برنامه ریزان و مسئولین نظام دارد ، فرصت مغتنمی است تا از تلاش های شبانه روزی این عزیزان در شهرها و روستاها قدردانی شود.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه شهرداران و دهیاران پرتلاش ، متعهد و متخصص این سرزمین ، به ویژه در شهرستان لاهیجان ، امیدوارم که با بهره گیری از این بیان مقام معظم رهبری فرموده اند: « اساس در همه‌ مسئولیتها تدین، امانت و صداقت است.» همواره در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و پیام رسان فردایی روشن ، به سوی توسعه همه جانبه برای این سرزمین اسلامی باشند.

در پایان ضمن قدردانی از حضور آگاهانه ملت غیور ایران در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، امیدوارم در مرحله دوم نیز با حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای ، برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین رقم خورده و رییس منتخب جمهور ، با تاسی از الگوی خدمت رسانی و مردمداری شهید جمهور، شهید ایت الله رییسی عزیز ، گامهایی مثبت در شکوفایی و تعالی ایران اسلامی بردارد.

روح الله بخشی نژاد فرماندار شهرستان لاهیجان