پیجرها برای امنیت جهانی به صدا درآمدند!
پیجرها برای امنیت جهانی به صدا درآمدند!
معین نیوز_یونس رنجکش/عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان این بار از روش جدیدی پرده برداشت که نگرانی های بسیاری را در جامعه جهانی در خصوص امنیت عمومی ایجاد کرده است...

عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان این بار از روش جدیدی پرده برداشت که نگرانی های بسیاری را در جامعه جهانی در خصوص امنیت عمومی ایجاد کرده است.

انفجار پیجرهای در اختیار نیروهای مرتبط با حزب الله لبنان حاکی از دسترسی به تکنولوزی های جدید در جنگ الکترونیکی و بهره برداری از جریان الکترو مغناطیسی ابزار های مورد استفاده همگان است که نه تنها در این حمله جان بسباری را گرفته و دست به کشتار جمعی زده و نشانه جنایت جنگی است، بلکه تداوم این روند و استفاده از اینگونه تکنولوژی ها در عصر ارتباطات توسط سایر گروههای درگیر در جبهه های مختلف جنگی در جهان می تواند نقش مهمی در هدایت کشتار های عمومی حتی شهروندان عادی داشته باشد.

پیجر های منفجر شده در لبنان هر چند دارای کاربردهای خاص ارتباطی برای گروه حزب لله در مسیر امنیت آنان بوده، اما این ابزار ار تباطی دارای کاربردهای عمومی است و دست یابی به تکنولوژی های مرتبط با انفجار آنها توسط گروه های تبهکار و جانی می تواند برای جامعه بشری وحشتناک و تهدید کننده امنیت عمومی باشد.

دولت صهیو نیستی هر چند در انفجار این پیجرها دست به جنگی نامتوازن و ترکیبی با هدف ایجاد وحشت در گروههای مقاومت و پشتیبانان ان برای عقب نشینی در حمایت از غزه کرده است اما این شیوه کشتار و ترور تهدیدی جدی در مسیر صلح و آرامش جهان امروز و سخت تر شدن رویا رویی ها و شکل گیری جبهه های جدید درگیری و بهره مندی از شیوه های دیگر جنگ ترکیبی در پاسخگویی های مقابله ای است که دامنه آتش خشونت و انتقام گیری را فراگیرتر می کند.

ترس جهان امروز با وجود ابزار های متنوع کشتار جمعی و دسترسی بسیاری از کشورها به تکنولوژی های نوین که هیچ کنترلی بر آنها متصور نیست ،تردید ها نسبت به اسرار پشت پرده قدرت ها و تدبیر مدیریت جهانی را بیشتر کرده و رعب ایجاد شده در افکار عمومی دنیا می تواند تهدیدی جدی برای همگان باشد.

پیجرهای به صدا درآمده در انفجارهای لبنان توسط رژیم صهیونیستی صدای ترسناک آینده جامعه بشریت و رخت بر بستن اخلاق از جهان سیاست و قدرت و توارن با هدف تهدید امنیت عمو می شهروندان است!

  • نویسنده : یونس رنجکش