پیشنهاد یا بی غیرتی  !
پیشنهاد یا بی غیرتی  !
معین نیوز_طرح جنجالی یک نماینده مجلس در خصوص مجوز ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه و به گونه ای صادرات عزت و اعتبار ایرانی چنان موجی از واکنش ها را به همراه داشت که گوینده آن را به عذرخواهی هرچند طلبکارانه و انداختن کج فهمی در دامن رسانه ها واداشت...

طرح جنجالی یک نماینده مجلس در خصوص مجوز ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه و به گونه ای صادرات عزت و اعتبار ایرانی چنان موجی از واکنش ها را به همراه داشت که گوینده آن را به عذرخواهی هرچند طلبکارانه و انداختن کج فهمی در دامن رسانه ها واداشت.

این نماینده هم که محصول انتخابات کم رونق گدشته از میان حداقل ها بود و مانند برخی از هم ردیفانش گویا برای خالی نبودن عریضه و حلال کردن حقوقش از بیت المال و منابع ملی دست به ارائه اینچنین طرح های فی البداهه زده است ، مدعی کارشناسی بودن این طرح است که جای تامل دارد.

کسی نیست به این نماینده بگوید که به جای حراج و صادر کردن ناموس ایرانی که در جمع آنان خانواده خودت نیز هست به ارائه طرحی برای تسهیل ازدواج و ایجاد شغل و اعتبار بخشی به این جامعه برای بهره مندی از ظرفیت های انان برو ید که این روزها به دلیل ناتوانی در تصمیم سازی و تصمیم گیری های مسوولانی چون تو به چنین وضع اسفناکی گرفتار آمده اند.

ارائه اینچنین طرح هایی انچه را که به ذهن می رساند بی غیرتی کسانی است که ناموس و عژت کشور را به تاراج داده اند و بادش بخیر مردان غیرتمندی که در اوج دوران دفاع از وطن برای خارج کردن کشاندن جنازه دختران خرمشهری از چنگال بعثی ها جانشان را در کف اخلاص نهادند و غیرتمندانه نگذاشتند ناموس ملت و کشور در دست دشمنان باشد.

اما دریغ از بی غیرتی های امروزیان که اینگونه با طرح های من درآوردی عزتمندی های کشور را فدای دو روز صدارت و رفاه خود می کنند.