کارگزاری با تسبیح خدمت !
کارگزاری با تسبیح خدمت !
معین نیوز_در خبرها آمده بود معاون دارالحکومه یکی از استان های کشور به کارکنان دستگاههای اجرایی توصیه کره است از این پس کارگزاران دولت سیزدهم تسبیح در دست به خدمتگزاری مشغول شوند!..

در خبرها آمده بود معاون دارالحکومه یکی از استان های کشور به کارکنان دستگاههای اجرایی توصیه کره است از این پس کارگزاران دولت سیزدهم تسبیح در دست به خدمتگزاری مشغول شوند!

از اینکه در کنار خدمت به خلق که همان عبادت است و شکی در آن نیست بخواهیم اسباب ذکر راهم در دست داشته باشیم چندان بد نیست و این کارگزاران خدمت را هر لحظه به یاد خدا و ناظر بودن بر رفتارها می اندازد که خود نقش مهمی در اصلاح ساختار و بازدارندگی در رفتارهای نامتعارف خواهد داشت.

از این که بگذریم آن سوی دیگر این تسبیح به دست شدن هم چندان قابل انکار و چشم پوشی در این روزگاران ترفند و ظاهر سازی نیست و ممکن است عده ای تنها همان تسبیح در دست بمانند و با آن ظاهری که برخی دیگر کلاه از سر ملت برمی دارند این بار ظاهرشان پذیرفتنی تر باشد!

به هر حال آنچه در این روزها که از هر درو پنجره ای و روزنه ای ایده های ناب برای هدایت سکان مدیریت اجرایی کشور از سوی برخی نخبگان دولتی تازه به دوران رسیده سر می زند می ترسیم چنان تراوش ها پر تعداد تودر تو و هرکی به هرکی شود که دیگر تشخیص سره از ناسره دشوار وضع از همین اوضاع بدتر از بد شود چون انچه در این سال ها عده ای از نمد ظاهر سازی کلاه برای خویش دوختند که کلاه ها از سرملت برداشتند و اینگونه طرح های فی البداهه حتی اگر با نیت خدمت خلق باشد به دلیل نا پخته بودن ها جز فرصت ر ای فرصت جویان و اهل باطل فراهم نخواهد کرد و یادمان باشد که چه بسیار با این ترفندها تسبیح به دست مهر بر پیشانی داغ کرده و چفیه بر دوش رسم ناجوانمردی بر مردم روا و چه اختلاس ها و سرقت ها و سواستفاده از منافع ملی نکردند و آخرش با پوزخند به این ملت نجیب با پول های فراوان در جیب از این کشور فراری و به راه سعادت خویشرفتند..

حال نگرانی ها نه از برای طرح های نمادین خدمت به ملت و نظام و کشور بلکه گشوده شدن روزنه های دیگر برای آن فرصت طلبان ظاهر پرداز با ادبیات خاص و قرار گرفتن در پشت باورها و اعتقادات است که دیگر توان تحمل نیست!