گیلان قهرمان مسابقات کشوری کاراته در آستارا شد
گیلان قهرمان مسابقات کشوری کاراته در آستارا شد
معین نیوز_مسابقات قهرمانی کشور کیوکوشین کاراته که در ساحل آستارا برگزار شد روز شنبه با قهرمانی تیم گیلان به پایان رسید.

نایب رئیس کیوکوشین کاراته ایران و آسیا درباره این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: سومین دوره مسابقات ساحلی کومیته سبک کیوکوشین کاراته “یو اف کی” قهرمانی کشور در طرح سالم‌سازی ساحل شیندان شهرستان آستارا برگزار شد.

غفور نصیری با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۱۰۸ کاراته کا در قالب هشت تیم حضور داشتند، افزود: این مسابقات در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با قضاوت ۱۶ داور برگزار شد.

مبتکر مسابقات ساحلی سبک کیوکوشین کاراته”یو اف کی” با بیان اینکه تیم گیلان با کسب ۱۶ مدال طلا قهرمان این دوره از مسابقات شد، تصریح کرد: استان اردبیل با کسب ۱۱ طلا و کرمان با هشت طلا در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

نایب رئیس کیوکوشین کاراته یو اف کی ایران و آسیا با بیان اینکه گردشگران و شهروندان استقبال خوبی از مسابقات این دوره داشتند، بیان کرد: در پایان این دوره از مسابقات نفرات و تیم‌های برتر با حضور مسئولان تجلیل شدند.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.