به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، عبدالناصر همتی که به همراه محسن مهرعلیزاده، دیرتر از بقیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات خود را شروع کرده بود پس از اولین گفتگوی تلویزیونی خود توانست ذهن افکار عمومی را به خود جلب کند تا جایی که در ۲۴ ساعت گذشته میزان توجه به رئیسی در فضای مجازی ۱۸ درصد بوده و میزان توجه به همتی ۱۴ درصد که این آمار نشان می دهد همتی به فضای بررسی های انتخاباتی افکار عمومی نزدیک شده است. نکته مهم در این آمار این است که میزان محتوای مثبت در خصوص همتی ۷۴ درصد بوده که از این حیث وضعیت بهتری را دارد.
در فضای عمومی هم بحث بر سر وعده ها و شعارهای انتخاباتی عبدالناصر همتی رونق گرفته و به نظر می رسد این کاندیدای انتخاباتی توانسته خود را به مردم معرفی کند.