جیغ بنفش سورپرایز!
جیغ بنفش سورپرایز!
معین نیوز_داستان پردازی های این روزهای رسانه ملی در نمایش توان خرید از یارانه دولت آنقدر در ذوق زده است که صدای بسیاری بلند و جیغ بنفش این سورپرایز ناشیانه سر ریز شده است...

داستان پردازی های این روزهای رسانه ملی در نمایش توان خرید از یارانه دولت آنقدر در ذوق زده است که صدای بسیاری بلند و جیغ بنفش این سورپرایز ناشیانه سر ریز شده است.

آنچه در این برنامه های تبلیغی دیده نمی شود ظرافت های رسانه ای و هوشمندی مخاطبان است که در غفلت حرفه ای جیره بگیران سخت به باور می نشیند.

در چنین بزنگاه های اقتصادی که همه چیز به هم ریخته و استانه تحمل مردم به مویی بند است پرداختن سوژه های اشتباهی و القای زورکی و غیر واقع واقعیت‌های جامعه نه تنها سر پوشی بر وضع موجود نخواهد بود بلکه ضربه ای مهلک به همین کم مقداری و نیمه جانی اعتبار و اعتماد عمومی به متولیان امور خوهد بود .

حال که دولت سیزدهم با همه چالش ها و مشکلات سر ریز شده بنا دارد تا جراحی اقتصادی از تاریخ گذشته را به سر انجام برساند بهتر است انانکه دست یاری در همراهی دارند با ظر افت های کار نیز آشنا و در این میان با بهره مندی از نخبگان و اهل فن به یاری بشتابند نا هزینه های اجتماعی ابن جراحی که تاب اوری جامعه است بیش از این بالا نرود و سرمایه های اجتماعی و کاهش توان عنومی هزینه نابلدی مستند سازان اشتباهی نشود.

بدون شک یکی از نیازهای جدی توسعه اقتصادی و رفاه عمومی کوتاه کردن دست های آلوده از سفره منافع و منابع عمومی است و حذف بسیاری از روزنه های ورود منفعت طلبان همین جراحی خواهد بود اما امکانات و ابزارها و اتاق جراحی با تیم های متخصص ضرورتی انکار ناپذیر است که باید بر بستر اعتماد سازی با روش های آگاهی بخشی منطبق با واقعیت های قابل لمس جامعه اتفاق بیافتد نه رپرتاژ اگهی های خالی از منطق !