و ناگهان رفت !
و ناگهان رفت !
معین نیوز_ناگهان رفت ،این جمله و جملات مشابه بسیاری از آدم هایی که در ذهن، باوری برای فقدانشان نداریم در ناگاه در سوگ نشستنشان بر زبان می آوریم و این به واسطه علاقمندی به بودن در کنار انان است که نبودنشان ، ناباورانه می شود...

ناگهان رفت ،این جمله و جملات مشابه بسیاری از آدم هایی که در ذهن، باوری برای فقدانشان نداریم در ناگاه در سوگ نشستنشان بر زبان می آوریم و این به واسطه علاقمندی به بودن در کنار انان است که نبودنشان ، ناباورانه می شود.

دراین روزهای خرداد پرحادثه هم ، خبری ناباورانه ذهن بسیاری از علاقمندان به شخصیتی مستقل و چهره ای منطقی و مردی از جنس اخلاق در رسانه و سیاست را به خود مشغول کرد و با آهی و افسوسی در ماتم فرو برد.

شاید برای بسیاری از نسل امروزی ها ، نام محمود دعایی تنها در روزنامه اطلاعات خلاصه شود اما او چهره انقلابی و ماندگار روزهای سخت و از سیاستمداران معتدل ودر مسیر تحول خواهی بود که هیچگاه در رفتارش آن چهره اعتدالی که از یک انقلابی همنشین با بزرگان ودرک کرده ارمان های انقلاب واقعی در تصور داشته ای از ذهنت دور نشد.

او در دنیای سیاست ورزی نیز همچون مرد اخلاق مدار رسانه، انگونه بود که همگان به منش و رفتارش کلاه احترام از سر برمی داشتند.

دعایی را در عالم سیاست و رسانه نباید تنها یک شخص تصور کرد حتی اگر دست بوسی هایش سوژه باشد بلکه او منشی و راهی را برگزید ه بود که این روزها در جامعه ایرانی بسیار دلتنگ آنیم.

روزگارانی که در خلا اخلاق و منش و احترام به دیگران صبوری ها به فراموشی رفته اند و بسیار تازه به میدان رسیده ها با شتاب بدون پشتوانه اخلاقی ، جامعه ایرانی را به سراشیبی می کشانند.

امروز نیازمند مردان دعایی هستیم!