خرابکاران خودی !
خرابکاران خودی !
معین نیوز_یونس رنجکش/داستان این دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور هم خیلی پر سرو صدا در این روزهای اعتراض و اغتشاش شده است و با هجوم یکباره بخش هایی از اصولگرایان به این چهره همسوی انان موجی شده تا گزاره های جدیدی در ادبیات گفتمانی این جریان نسبت به همپیمانان شکل بگیرد...

داستان این دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور هم خیلی پر سرو صدا در این روزهای اعتراض و اغتشاش شده است و با هجوم یکباره بخش هایی از اصولگرایان به این چهره همسوی انان موجی شده تا گزاره های جدیدی در ادبیات گفتمانی این جریان نسبت به همپیمانان شکل بگیرد.

از تند گویی ها با عناوین ساکت شو که بگذریم تهیه کننده سریال گاندو و از دیگر چهره های مطرح این سال های اصولگرایان پا را فراتر گذاشته و خواستار ورود دستگاههای امنیتی به عقبه وجودی هاشمی گلپایگانی شد.

وی در توییتی توصیه کرد که به عنوان یک دلسوز انقلاب از دستگاههای امنیتی می خواهم پرونده وی را بررسی کنند چون رد پای خرابکاری و نفوذ دیده می شود.نمی دانیم کجای این داستان ها به حقیقت شبیه است یک روز ملی مذهبی و چپ و راست اصلاح طلب و اعتدالی را جاسوس می نامیدند و اکنون به خودی تر هایشان رسیده است .

حالا بگذریم از فرقه های دیگر که اصلا کارشان جاسوسی و اغتشاش و از این دست چیزها برای برباد دادن ملت و کشور بوده و هست.بازی قدرت و حکمرانی آن نیست که تا دستمان از آدم ها کوتاه شد با حکم یکباره ریشه اش را بخشکانند.

اگر اینها که این سال ها بر مسند مقدرات ملت و کشور حاکم بودند و هستند نتیجه این همه نظارت و داشتن دستگاههای امنیتی چیست.به هرحال مردم نمی دانند و در این مانداب زدو بندهای باندی و گروهی و سیاسی برای یک چند صباحی رسیدن به طعم قدرت و رییس شدن گیر افتاده اند.لطفا خودتان این خرابکاران خودی را جمع کنید!