ریمل اصل حالت دهنده مژه
ریمل اصل حالت دهنده مژه
معین نیوز_خیلی وقتا شده که دنبال یه ریمل درست‌ و حسابی باشی که نه فقط مژه‌هاتو بلندتر کنه، بلکه حسابی بهشون حالت بده و موندگار باشه، درسته؟ خب بذار همین اول بگم که ریمل فقط برای بلند کردن مژه‌ها نیست. یه ریمل خوب باید بتونه مژه‌هاتو فرم بده، پرپشت نشون بده و از همه مهم‌تر، موندگاریش جوری باشه که تا آخر روز حتی یه ذره هم تکون نخوره. شاید فکر کنی ریمل که همینطوری یه چیز ساده‌ست، میری از فروشگاه یه دونه می‌خری و کارت راه می‌افته، ولی نه، واقعاً اینطور نیست. پیدا کردن یه ریمل اصل و باکیفیت که همه‌ی این ویژگی‌ها رو داشته باشه، یه چالش جدی محسوب می‌شه، مخصوصاً وقتی که تو بازار پر از محصولات تقلبی و بی‌کیفیت هست.

اولین چیزی که باید بهش دقت کنی، اینه که وقتی می‌خوای ریمل بخری، ببینی واقعاً مژه‌هات چی نیاز دارن. مثلاً بعضیا مژه‌های بلندی دارن ولی بی‌حالتن، مثل اینکه خوابیدن روی صورتت و هیچی جلوشون قرار نداره. برای این نوع مژه‌ها یه ریمل حالت‌دهنده خیلی لازمه. حالا چرا می‌گم ریمل حالت‌دهنده اصل؟ چون ریمل‌های فیک یا تقلبی اکثراً فقط یه ظاهر اولیه میدن ولی بعد از چند ساعت دیگه اثری از اون حالت و فرم باقی نمی‌مونه. حتی ممکنه یه جورایی مژه‌هاتو بهم بچسبونه یا پودر بشه بریزه روی گونه‌هات، که این اصلاً خوشایند نیست.

ریمل حالت دهنده مژه باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

ریمل اصل حالت‌دهنده باید مژه‌ها رو بلند کنه و بهشون حجم بده، اما این حجم‌دادن نباید به قیمت چسبیدن مژه‌ها به هم باشه. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یه ریمل خوب اینه که مژه‌هاتو از هم جدا نگه داره و بهشون حالت بده. حالا بیایم راجع به ترکیبات ریمل صحبت کنیم. ریمل‌های اصل معمولاً از موادی ساخته می‌شن که هم برای مژه‌هات مفیدن، هم ضرری برای پوست دور چشمت ندارن. یکی از مشکلات ریمل‌های تقلبی اینه که ممکنه باعث تحریک پوست بشن یا حتی بریزن توی چشمت و چشم‌هات رو اذیت کنن. واسه همین باید خیلی دقت کنی که ریملت از یه برند معتبر باشه و حتماً اصل باشه.

بعضی از ریمل‌ها تو ترکیباتشون موادی دارن که علاوه بر حالت‌دهی، به مژه‌هات غذا می‌رسونن. روغن‌های طبیعی که به رشد مژه‌ها کمک می‌کنن و باعث می‌شن که مژه‌هات پرتر و قوی‌تر بشن. حالا وقتی از ریمل اصل استفاده می‌کنی، خیالت راحته که ترکیباتش واقعاً برای مژه‌هات مفیده و به مرور زمان باعث تقویت مژه‌هات می‌شه. اینو هم باید بدونی که ریمل‌های فیک اکثراً از مواد شیمیایی استفاده می‌کنن که به مرور زمان ممکنه باعث شکنندگی مژه‌ها بشه یا حتی مژه‌هاتو کم‌پشت کنه.

ریمل اصل حالت دهنده مژه

موارد مهم تو انتخاب ریمل حالت دهنده

یکی دیگه از ویژگی‌های مهم ریمل حالت‌دهنده خوب، فرچه‌شه. خیلی از ماها به اشتباه فکر می‌کنیم که هرچی ریمل گرون‌تر باشه، حتماً خوبه. در حالی که یه ریمل اصل می‌تونه حتی با قیمت مناسب، عملکردی فوق‌العاده داشته باشه. چیزی که ریمل رو واقعاً خاص می‌کنه، فرچه‌شه. فرچه‌ی یه ریمل اصل و خوب، باید جوری طراحی شده باشه که بتونه همه مژه‌هاتو در بر بگیره و بهشون حالت بده. این فرچه‌ها معمولاً از موادی ساخته شدن که هم نرم هستن، هم محکم. یعنی وقتی ازشون استفاده می‌کنی، نه مژه‌هاتو می‌شکنن، نه اذیتت می‌کنن. مثلاً فرچه‌هایی که شکاف‌های کوچیک دارن، خیلی خوب می‌تونن مژه‌هاتو یکی یکی از هم جدا کنن و یه حالت طبیعی بهشون بدن.

یه نکته‌ی دیگه که باید بهش دقت کنی اینه که ریمل حالت‌دهنده باید ضد آب باشه. البته ضد آب بودن یه مزیت خیلی مهمه ولی همیشه نباید روی این ویژگی تاکید کنی، چون بعضی از افراد ممکنه چشم‌های حساسی داشته باشن و ریمل‌های ضد آب برای اون‌ها مناسب نباشه. ولی اگه جزو اون دسته‌ای هستی که ریمل‌ت رو باید طولانی مدت داشته باشی و نمی‌خوای وسط روز بریزه یا از بین بره، حتماً به این ویژگی توجه کن. ریمل‌های ضد آب معمولاً ماندگاری خیلی خوبی دارن و حتی تو شرایط آب و هوایی مرطوب هم عالی عمل می‌کنن.

ریمل اصل حالت دهنده مژه

درباره ریمل لش سنشیال میبلین:

ریمل لش سنشیال میبلین یک ریمل عالی از برند میبلین که براش اون با فناوری جدیدی طراحی و تولید شده که ۱۰ لایه موی براش داره و همین باعث میشه وقتی ریمل لش سنشیال میبلین رو استفاده میکنی میبینی چه ظاهر فوق العاده زیبا و حجیمی رو برای شما به وجود میاره.
از ویژگی های مهم ریمل حجم دهنده و بلند کننده سنسشیال میبلین اینه که هیچ حس سنگینی ایجاد نمیکنه و تمام تارهای مژه رو دونه به دونه از هم باز میکنه و به هیچ وجه اونارو به هم نمیچسبونه از طرفی با داشتنِ روغنِ حالت دهنده ی رز هیپ توی ترکیباتش یه حس نرمی و لطافتی رو به مژه ها میده.
ریمل لش سنشیال میبلین پیگمنت بسیار قوی داره و میتونه مژه هارو خیلی مشکی و پرپشت نشون بده بدون این که احساس سنگینی توی مژه ها به وجود بیاره.

ویژگی های ریمل لش سنشیال میبلین اصل:

پیگمنت مشکی قوی

ریمل لش سنشیال میبلین حجم دهنده به مژه ها

دارای براشی منحصر به فرد

بدون ریزش

ریمل لش سنشیال میبلین بدون چسبوندن مژه ها به هم

دارای تاییدیه و تست از متخصص چشم

بلند کننده ی مژه

مناسب برای همه حتی چشم حساس

ریمل لش سنشیال میبلین مژه رو از ریشه تا نوک خیلی حجیم و بلند نشون میده و با براشی که داره میتونه دونه به دونه ی مژه ها رو بگیره و همه رو خیلی مشکی کنه برای همین فرقی نمیکنه مژه های شما کوتاه، بلند، کم حجم، نازک و…هست ریمل لش سنشیال میبلین قطعا و حتما برای شما مناسبه.

ریمل اصل حالت دهنده مژه

حالا بذار یه جمع‌بندی بکنم:

اگه می‌خوای یه ریمل اصل و خوب داشته باشی که هم مژه‌هاتو بلند کنه، هم بهشون حالت بده و هم ماندگاری بالایی داشته باشه، حتماً باید از یه برند معتبر خرید کنی. دقت کن که فرچه‌اش مناسب باشه، ترکیباتش برای مژه‌ها و پوست اطراف چشم مضر نباشه و البته، مطمئن باش که ضد آب بودنش هم بسته به نیازت انتخاب درستی باشه. وقتی این موارد رو رعایت کنی، هم از ریملت راضی خواهی بود، هم دیگه نگرانی بابت ریزش مژه یا حساسیت نخواهی داشت. پس دفعه بعد که می‌خوای ریمل بخری، یه کم بیشتر دقت کن و سراغ یه محصول باکیفیت و اصل برو تا بهترین نتیجه رو بگیری.

ریمل میبلین تقلبی تو بازار زیاد شده، بظر من اگه میخوای یه ریمل اصل حالت دهنده مژه بخری، از یه جای معتبر تهیه‌اش کن.

از کجا میتونی ریمل اصل حالت دهنده مژه رو تهیه کنی؟

از طریق سایت مای سفورا میتونی خیلی راحت تو دنیایی از تنوع و کیفیت قدم بزنی و با خیال راحت محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیازت رو تهیه کنی.

تازه میتونی از مشاوره رایگانشون هم بهره‌مند شی.