تقدیر از مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان
تقدیر از مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان
معین نیوز_جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به ریاست استاندار گیلان و با حضور معاونین استاندار، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرائی در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار گردید.

به گزارش معین نیوز ؛در این جلسه نماینده عالی دولت در گیلان گفت: باید آیندگان را با فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا کنیم زیرا دشمن در صدد برای از بین بردن هویت ایرانی اسلامی است.

دکتر عباسی افزود: در دوره دفاع مقدس تمامی کشورهایی که اکنون از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، به رژیم بعث عراق انواع سلاح‌های کشتار جمعی را می‌دادند تا علیه ملت ایران استفاده کرده و جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند ولی هیچگاه موفق نشدند.

استاندار گیلان با اشاره به موزه دفاع مقدس گفت: همانطور که گیلان در ایثار، شهادت و فداکاری دارای جایگاهی والایی است، باید در موزه دفاع مقدس نیز به بهترین نحو عمل کنیم که قطعا این چنین نیز خواهد بود زیرا ما مسؤولان و مردمان مدیون شهدا و امام شهدا هستیم.

در پایان جلسه با اهدای لوح از مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان بعنوان دستگاه برتر در فعالیت و مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت ( سامانه سادم ) تجلیل بعمل آمد.