تولید ملی فقط با لاستیک و باطری ایرانی!
تولید ملی فقط با لاستیک و باطری ایرانی!
معین نیوز_یونس رنجکش/در خبر‌ها از به باد انتقاد گرفتن خودروسازان توسط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور سخن به میان آمد و این مسوول گفته است ساخت خوردو ملی آن نیست که همه چیز از چین وارد شود...

در خبر‌ها از به باد انتقاد گرفتن خودروسازان توسط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور سخن به میان آمد و این مسوول گفته است ساخت خوردو ملی آن نیست که همه چیز از چین وارد شود.

وی که پیشترها نیز از وضعیت خودروسازی و فجایع آن در کشور به دلیل غیر استاندارد بودن انتقادهایی داشت، معتقد است خودروسازان فقط با گذاشتن لاستیک و باطری در داخل بر روی ماشین‌های وارداتی چینی ادعای ساخت خودرو ملی دارند و در این‌باره باید تجدید نظر شود و دولت هم می بایست اهتمام داشته باشد.

آنچه او از سر درد و مسوولیت پذیری گفت سخن دردمندانه مردم و دلسوزان و کارآفرینان کشور لست که متاسفانه سال‌ها است به دلیل دستان آلوده پشت پرده مانع از تحقق مطالبات مردم برای رسیدن به یک رفاه نسبی و جلوگیری از قتل و عام عزیرانشان در جاده‌ها و نگرفتن انگشت پریشان و پشیمانی به دندان شده است و این تنها در بخش خودروسازی نیست و تاول سودجویی‌های اینگونه بر جای جای پیکره اقتصاد کشور نمایان است.

دولتی که امروز با شعار مردمی کردن اقتصاد و دولت مردمی بودن پای سکانداری مدیریت کشور نشسته است و این فرمان در دست اوست و هر روز هم مدیرانش بر رنگ و لعاب پر هزینه این گفتمان با روش‌های ابتکاری خود می‌افزایند، چگونه نتوانسته است در این حدود بیست و چند ماه به یک حداقل مطالبه مردم جدای از گذاشتن پا روی گاز گرانی که همان تامین امنیت جانی ملت است پاسخ دهد.

آنچه این مردم با حیرت و نگرانی به اطراف خود می‌نگرند، سودجویی‌های برخی وصله و پینه شده به سیستم‌های در اختیار و نظارت دولتمردان هستند که هر روز امان از ملت بریده و به هر شکلی در پی کف‌بری از دست و جیب آنان هستند.

آیا زمان شکستن بت‌های انحصار و رانت و ویژه خواری‌های عده‌ای همانطور که قرار بود شکسته شود، نرسیده است ؟

حالا که ملت در رکابند، حکمرانی خوب با شعار نیست تبرت را بردار!

  • نویسنده : یونس رنجکش