خواهش سازی‌های بی مورد!
خواهش سازی‌های بی مورد!
معین نیوز_یونس رنجکش/با اعلام انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری پس از واقعه شهادت دکتر رییسی و همراهان این روزها بازار دعوت از کاندیداهای احتمالی در فضای مجازی داغ شده است...

با اعلام انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری پس از واقعه شهادت دکتر رییسی و همراهان این روزها بازار دعوت از کاندیداهای احتمالی در فضای مجازی داغ شده است.

در برخی از کلیپ های منتشر شده از مراجعین بر درب منازل تا اطلاعیه های بی نام و نشان رسمی نام هایی که حتی به نیکی از آنان یاد نمی شود، تب و تاب هایی با ناز و عشوه های خاص به راه افتاده که تو گویی ملتی در انتطار معجزه آنانند!

در برخی از ویدیو ها و پیام های منتشره از خواهش و تمنا بر ای ورود کاندیداهایی سخن به میان می آید که اگر نیایند به جان ملت رحم بیشترکرده اند چرا که تجربه تلخ وجود آنان یا سایه هایشان در ادوار مختلف حتی اگر با کلمه و وعده های تغییر نیز باشد بسیار سخت تر و گرانتر از وضع موجود خواهد بود.

آنچه امروز برای ایران حساس و می تواند نگاه رو به جلو باشد حضور چهره های توانمند و فارغ از نگاه پوپو لیستی برای منفعت های محفلی است تا با واقع انگاری ها و درک واقعیت های جهان حکمرانی بویژه در شرایط خاص منطقه و کشور بتواند کشتی به گل نشسته از اقتصاد تا فرهنگ و سیاست را به حرکت درآورد وگرنه با شعارهای بی پشتوانه مدیریت های جهانی و کوفتن بر طبل های توخالی دردی از ملت رنجور حکمرانی های اشتباهی درمان نمی شود.

درک شرایط امروز کشور با همه چالش ها و جایگاهی که در مسیر دیپلماسی و میدان پیش رو دارد نیازمند پشتوانه های داخلی است که جز با یک فرمان اعتماد سازی عمومی و بازسازی بدنه پشتیبانی های داخلی در مسیر انسجام و اهداف ملی کار ساز نیست.

اینک اما حکمرانی درحوزه های اجرایی نیازمند هوایی تازه با پشتوانه همه ی انچه تجربه های گذشته در چشم انداز آینده می طلبد، است و مردم نیز به دور از شعارها و تجربیات ناکام به واقعیت ها چشم دوخته اند تا تخیلات عده ای که بیگانه با حقیقت دست و پا می زنند و باید دریابند که با خواهش سازی های بی مورد وقت ملت را نگیرند!

  • نویسنده : یونس رنجکش