راه یابی فیلم هنرمند تور عکاسی دپارتمان رویداد سازی روزنامه معین به جشنواره فردا
راه یابی فیلم هنرمند تور عکاسی دپارتمان رویداد سازی روزنامه معین به جشنواره فردا
معین نیوز_فیلم کوتاه هنرمند عضو تیم تور عکاسی دپارتمان رویداد سازی روزنامه سراسری معین به جشنواره فرهنگی و هنری فردا راه یافت.

به گزارش معین نیوز اثر معصومه معصومی دانش آموز پایه یازدهم استان گیلان موفق شد پس از کسب مقام برتر در گیلان به عنوان نماینده این استان به چهلمین جشنواره فیلم فردا راه یابد.

فیلم کوتاه تجربی «نفس دیگری هم هست» از مجموعه سه گانه ملک(معصومه) معصومی که به مباحث زیست محیطی میپردازد پس از کسب مقام اول بهترین فیلم از جشنواره فرهنگی دانش آموزان استان گیلان بعنوان نماینده فیلمهای دانش آموزی در مقطع پایه یازدهم از استان در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» ویژه دانش آموزان کشور حضور یافت و بعنوان بهترین آثار برگزیده جشنواره فردا تقدیر گردید.

معین نیوز گزارش داد : این فیلم پیش از این نیز بعنوان بهترین اثر در پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران مدال طلای المپیاد سال ۱۴۰۰ را از آن خود کرده بود.

ملک معصومی تا کنون دوره های تخصصی فیلمنامه نویسی ، عکاسی اکنون هنرجوی فیلمسازی مهمان از سوی یونسکو در انجمن سینمای جوانان گیلان بوده و «نفس دیگری هم هست» سومین اثر این فیلمساز نوجوان پس از «درخت دیگری هم هست» برنده بهترین فیلم دوم جشنواره ملی رضوی و «زندگی دیگری هم هست» برگزیده پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد می‌باشد.

این فیلمساز نوجوان تا کنون در سه دوره از تورهای عکاسی ویژه بنادر در دپارتمان رویدادسازی روزنامه سراسری معین شرکت داشته و موفق به دریافت تندیس وتقدیر نامه این رویداد عکاسی در سطح استان گیلان شده است.