سوادکوه و خیرمقدم شاهانه !
سوادکوه و خیرمقدم شاهانه !
معین نیوز_گاهی آدم می ماند با این همه سوژه هایی که از گوشه و کنارت رد می شوند چه کند و با توجه به رونمایی شدن حرف ها و تصاویر و گفتار و رفتار خاص برخی در این بلبشوی انتصابات و یکه تازی های تازه به دوران رسیده ها سکوت کند یا طنزهای تلخ را برای شیرینی در تاریخ بنگارد!

گاهی آدم می ماند با این همه سوژه هایی که از گوشه و کنارت رد می شوند چه کند و با توجه به رونمایی شدن حرف ها و تصاویر و گفتار و رفتار خاص برخی در این بلبشوی انتصابات و یکه تازی های تازه به دوران رسیده ها سکوت کند یا طنزهای تلخ را برای شیرینی در تاریخ بنگارد!
یکی از این سوژه ها ی در رفته در شبکه های اجتماعی ،فیلمی از عرض خیرمقدم ملوکانه برای فرماندار سوادکوه ،همانجایی که در ذهن افکار عمومی و تاریخ ابن مملکت با نام شاهی آغشته است می باشد که با دست به دست شدن مورد توجه قرار گرفت و بازتاب هایی نیز داشته است.
گویا فرمانده آن یگان محل بازدید اقای فرماندار که در کنارش دو سه نفری هم ایست و خبردار ایستاده بودند، آنقدر هیجانی شده بود که با این صلابت و خیر مقدم ملوکانه همگان را به تحیر و وجد در آورد.
حال بماند انگیزه های این آقای سرهنگ، ولی آنچه بیان شد حس مسوولیت و احترام خاصی بود کهد در وهله اول برای آن دوران شاهی و عصر ملوکانه چندان جای سووال نیست اما با گذشت بیش از چهل و چند سال از جابجایی حکومت و تغییر سبک و روش حکمرانی و اینکه الان مدیران مدعی نوکری هستند تا اربابی، این نوع بیان کمی با روح دولتمردان انقلابی این روزها نباید سازگاری داشته باشد.
سر آخر اینکه نمی دانیم داستان این خیرمقدم ملوکانه و آن فرماندار والا مقام به کجا خواهد انجامید که حتما ختم به خیر یا با روحیه انقلابی یا شاهانه خواهد شد!