کشف ۳۹ دستگاه خودروسرقتی در رشت
کشف ۳۹ دستگاه خودروسرقتی در رشت
معین نیوز_فرمانده انتظامی رشت گفت: از آغاز سال تاكنون در اجراي طرح‌هاي مختلف انتظامي، 39 دستگاه خودرو سرقتی در اين شهرستان كشف شده است.

به گزارش معین نیوز ، سرهنگ “محمود حافظی” در گفت‌وگویی، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در راستای مبارزه با سرقت وسایل نقلیه در سطح شهرستان رشت از آغاز سال تاکنون، گفت: در این راستا ۹ سارق دستگیر و ۳۹ دستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت تصریح کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه سهل‌انگاری بعضی از افراد، عدم توجه به هشدارهای پلیس و سهولت در اوراق کردن و فروش وسایل خودروهای سرقتی از مهمترین دلایلی است که مجرمان را به سرقت این وسیله ترغیب می‌کند از شهروندان خواست ضمن توجه به توصیه‌های پلیس و استفاده از تجهیزات بازدارنده مانند دزدگیر، قفل پدال و فرمان از پارک کردن خودرو در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.